kake_fredrik Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Tror jeg har prøvd så og si alle snusene på markedet (sverige), men kommer alltid tilbake til General Snuser omtrent en boks med bakesnus om dagen, og General er den eneste jeg ikke blir oversår i leppa av. syke syke mann 1boks 60kr dagen altså, helvete hvordan har du råd til det? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 I work for a living. Er det bare jeg som er gammel her, eller er det mange under 18? Føler meg som en gammling... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 uansett kor mykje du jobbe.. så er 60kr dagen mykje Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, billig er det ikke, men noen dyre vaner må en unne seg Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 jaja, tror nok de fleste er under 18 ja 1boks om dagen klarer forsatt ikke å komme over det Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har troen på variasjon i mitt snusvalg. Av de jeg liker er det ingen som er bedre enn andre, det blir som å prøve å sammenlikne musikk. Før militæret snuste jeg mye General (løs selvfølgelig), under rekrutten gikk det mye i TiedemannsBlå og Ettan og etter militæret har det kun gått i GöteborgsRapè. Snart faller jeg nok tilbake på General igjen... Og husk: Snus, snus så får du deg mus! Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Går mest i General bleie....så evig dårlig på å bake priser Men om jeg til nøds får til å bake, eller noen baker for meg, er General og Hawkens det som brukes. Endret 2. desember 2004 av Ausat Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er tydligvis gammel jeg også da Men jeg kjøper altid med meg en stokk eller to når jeg er i stockholm, litt billigere kan man si, lenge leve taxfree butikken på arlanda \\SpD Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Alltid hamstring når en er i Sverige. Er jo en syk prisforskjell, tror en box med snus kostet 17,- når jeg var der sist #"!¤%!! Norge.... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Alltid hamstring når en er i Sverige. Er jo en syk prisforskjell, tror en box med snus kostet 17,- når jeg var der sist #"!¤%!! Norge.... ja, men problemet er at snus går ut på dato så får ikke hamstret så mye Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Snus Mumrik, går aldri ut på dato! edit : Rød lekker , er BEST! Endret 2. desember 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Snus har datostempling, men et lite triks er å lagre de i fryseren. Holder seg "ferske" og fine veldig lenge. Som sagt..viktig å hamstre... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Snus har datostempling, men et lite triks er å lagre de i fryseren. Holder seg "ferske" og fine veldig lenge. Som sagt..viktig å hamstre... syke syke mann! hehe Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hehe, vært en tur i sverige? hva kostet en pølse i sverige? wee, har slutte å snuse nå. Men general snus er jo best alikavell Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som kan fortelle meg hvorfor snusen min renner så fort? Har hendt så altfor mange ganger at den begynner å "smelte" 1-2 minutter etter at den er plassert under overleppa. Selv ikke white-porsjoner holder lenge. Rekorden min gjennom tidene er vel å ha en snus under leppa i 45 min eller deromkring.. huff. og forresten, skruf er no ordentlig drit å bake. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nei skruf er fin fin. Tror du baker for slapt. Prøv å ta i, og lag sylindre. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som kan fortelle meg hvorfor snusen min renner så fort? Har hendt så altfor mange ganger at den begynner å "smelte" 1-2 minutter etter at den er plassert under overleppa. Selv ikke white-porsjoner holder lenge. Rekorden min gjennom tidene er vel å ha en snus under leppa i 45 min eller deromkring.. huff. og forresten, skruf er no ordentlig drit å bake. kjøp pricemaster! koster 26kr! er et must for folk som ikke kan bake, eller ikke orker! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 tja tja. Er noe tull syns jeg da. Bare å få inn teknikk det. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jan-Erik: prøvde istad, klemte til den stakkars snusklumpen ble lysebrun, stakkars. Jeg ble forøvrig våt på fingrene. men uansett, den datt fra hverandre idet jeg prøvde å parkere den under leppa. er jeg fordømt til et liv med bare tørre, gamle white-porsjoner..? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jan-Erik: prøvde istad, klemte til den stakkars snusklumpen ble lysebrun, stakkars. Jeg ble forøvrig våt på fingrene.men uansett, den datt fra hverandre idet jeg prøvde å parkere den under leppa. er jeg fordømt til et liv med bare tørre, gamle white-porsjoner..? du må rett og slett finne et sted i hånden som er litt rundt og presse den litt å litt der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg