kake_fredrik Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ja, kanskje mange som snuser fordi de vil slutte og røyke? Bare det kan veære litt problematisk og skaffe. da jeg selv skulle kjøpe i dag, måtte gå innom ett "par" butikker, faktisk 5. den 5 solgte meg. btw: kan "skrå"/"Oliver twist tropical" beregnes som snus? Får nesten altid kjøpt er bare og spørre litt yngre menn om de kan kjøpe. vet jo også om mange sjapper som selger til mindreårige. så å skaffe er ikke det store problemet hos meg. btw. er det ikke mange invander foretninger som selger til mindreårige i oslo? fetter`n min kjøper altid der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Da tar jeg en tur på en invandrer shappe. og kjøper 5 pakker da.... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 5 pakker hva? Skrå? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Gøteborgs rÀpe (aka svensk voldtekt^^) er smooth. Den er fin og fast i formen, lett å bake, varer lenge før du må spytte den ut og smaker ikke direkte vondt, Ellers er røda og genniz the runnerz up. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 5 pakker hva? Skrå? Ja.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva i allverden er så digg med skrå? Er det ikke nesten som lakris? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva i allverden er så digg med skrå? Er det ikke nesten som lakris? Det som er godt Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hva i allverden er så digg med skrå? Er det ikke nesten som lakris? Det som er godt fikk du kjøpt? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva i allverden er så digg med skrå? Er det ikke nesten som lakris? Det som er godt Sier meg mye Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva i allverden er så digg med skrå? Er det ikke nesten som lakris? Det som er godt fikk du kjøpt? Etter jeg var på 5 butikker.. den 5 solgte meg...(btw: de gav meg 10 spenn får mye oppdaga det i dag) fikk et hott tips, skal dra på en invandrer sjappe på mandag.. Var en på forumet som gav meg det tipset. men når og hvor husker jeg ikke. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hva i allverden er så digg med skrå? Er det ikke nesten som lakris? Det som er godt fikk du kjøpt? Etter jeg var på 5 butikker.. den 5 solgte meg...(btw: de gav meg 10 spenn får mye oppdaga det i dag) fikk et hott tips, skal dra på en invandrer sjappe på mandag.. Var en på forumet som gav meg det tipset. men når og hvor husker jeg ikke. det jeg sa! invanderer butikker får du kjøpt=) samme med små butikker! med litt yngre menn som står i kassen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det morsomme er att jeg sto i kø ved kassa sant? så var det noen foran som kjøpte øl, og da ville dama i kassa se id, så jeg gikk til en annen kasse. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ah.. Første prisen i dag. Den gjorde godt. General, som er min favoritt. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ah.. Første prisen i dag. Den gjorde godt. General, som er min favoritt. ehhe,tenker den var digg ja. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) damit der var den boksen tom:( snuft tom boks å jeg er tom for penger Endret 15. november 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 gammel kake? ja uff nå kan jeg ikke bake mer:(! få gjøre som bondene på voss økosnus rein jord:P Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 gammel kake? ja uff nå kan jeg ikke bake mer:(! få gjøre som bondene på voss økosnus rein jord:P faen. nå er jeg også tom!!!!!! økosnus er digg!!!!! Hawkens er best!!! Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror jeg har prøvd så og si alle snusene på markedet (sverige), men kommer alltid tilbake til General Snuser omtrent en boks med bakesnus om dagen, og General er den eneste jeg ikke blir oversår i leppa av. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En boks er mye synest vertfall eg:P Min holder i _minst_ 3dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg