Irons Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Varierer litt på dette: - Granit porsjon, helst den med extra store porsjoner - Skruff - General Er veldig lei general til tider, har for det meste gått over til Granit/skruff... Bare "bleier" siden jeg hater å få tenna/kjeften full av snus korn Sp33D granitt ja! det glemte jeg.. klarer du og snuse det så klarer du en hest også Hehe, Husker på mine yngre dager, da baka jeg generalen så stor at den nesten datt ut, eller det så sånn ut, men liker graniten for den ligger så fint, smaker bra også \\Sp33D Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hawkens, det er som å putte godteri under leppa jah! det er diggy digg=) hørte det skulle bli forbudt p.g.a de mente det var rettet mot barn Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hawkens er ikke noe godt. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hawkens er ikke noe godt. hvorfor ikke? den delige smaken har tungen ani prisen vær gang det er såå sykt diggy digg Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Mocca med mint smak! ja! men den rosa er også god! glemte og legge til: skruff det er også godt! det som smaker dritt er genneral bleier gennerelt RØDA LACKET OG ETTAN OG SKRUF OG GENNIS OG OG OG. E BEST!!!!!!!! Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hawkens er ikke noe godt. HAWKENS E DET BESTE!!!!!! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hawkens er ikke noe godt. HAWKENS E DET BESTE!!!!!! hei til deg! velkommen til forumet! hehe jeg vet hvem det er, stian hva skjer? hawkens er det beste ja Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 dell_hell: Velkommen på forumet. Venligst les retningslinjene og nettiketten . On-Topic: Har nå hatt inne en skruf i 2 timer og 45 minutter and still counting. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 HAWKENS E DET BESTE!!!!!! Er det Caps-Lock du mener? Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 [quote name='kake_fredrik' date='09/11/2004 : 21:12'] [quote name='aero^^' date='09/11/2004 : 21:10'] Hawkens er ikke noe godt. [/quote] hvorfor ikke? den delige smaken har tungen ani prisen vær gang det er såå sykt diggy digg [/quote] ingen kan si at hawkens ikke er godt, det er det beste Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ingen kan si at hawkens ikke er godt, det er det beste Jeg kan si det ikke er godt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg mener at General er best. Legg merke til at det er min personlige mening - så ja, jeg kan si at det ikke er godt. Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 [quote name='Cheezcake' date='09/11/2004 : 21:17'] dell_hell: Velkommen på forumet. Venligst les retningslinjene og nettiketten . On-Topic: Har nå hatt inne en skruf i 2 timer og 45 minutter and still counting. [/quote] nikotinen forsvinner etter et kvarter!!!! noe å tenke på????? Lenke til kommentar
pg Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ettan som dug.... alt anna sug Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 dell_hell: Velkommen på forumet. Venligst les retningslinjene og nettiketten . On-Topic: Har nå hatt inne en skruf i 2 timer og 45 minutter and still counting. nikotinen forsvinner etter et kvarter!!!! noe å tenke på????? nei det feil! nikotinen holder 30-45 min! 15 var litt drøyt Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) ingen kan si at hawkens ikke er godt, det er det beste Jeg kan si det ikke er godt Endret 30. november 2004 av dell_hell Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ???????????????????????????????? Hva er det du ikke fatter? At folk har annen smak enn deg? Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 dell_hell: Velkommen på forumet. Venligst les retningslinjene og nettiketten . On-Topic: Har nå hatt inne en skruf i 2 timer og 45 minutter and still counting. nikotinen forsvinner etter et kvarter!!!! noe å tenke på????? nei det feil! nikotinen holder 30-45 min! 15 var litt drøyt niks Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vennligst les retningslinjene og nettiketten, ellers får du en rimelig kort karriere her er jeg redd. Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hva er det du ikke fatter? At folk har annen smak enn deg? Endret 9. november 2004 av dell_hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg