Shotherra Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sikkert sagt før men jeg sier det igjen jeg... Hva i helvete er vits med snus, ødelegger bare deg selv og snus er ut... FÅ dere et liv!! Kunne bare ikke dy meg Hva i hælvette er vutsen med biler? (sikter til signaturen din).. Bil er jo mye farligere for tullinger som styler dem og kjører som svin Vel, noen oss er vel litt smartere og bruker penger på ting som varer litt mer selv om det er litt dyrere... Det er morro med bil vettu! Joda det har negative sidder. Men hva skal dere med snus da.. gå i snusdvale!!. SNUS er ut, bil er inn! Det er bare tullinger som kræsjer siden de er så opptatt av å få dytta snusen opp under kjeften... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sikkert sagt før men jeg sier det igjen jeg... Hva i helvete er vits med snus, ødelegger bare deg selv og snus er ut... FÅ dere et liv!! Kunne bare ikke dy meg Hva i hælvette er vutsen med biler? (sikter til signaturen din).. Bil er jo mye farligere for tullinger som styler dem og kjører som svin Vel, noen oss er vel litt smartere og bruker penger på ting som varer litt mer selv om det er litt dyrere... Det er morro med bil vettu! Joda det har negative sidder. Men hva skal dere med snus da.. gå i snusdvale!!. SNUS er ut, bil er inn! Det er bare tullinger som kræsjer siden de er så opptatt av å få dytta snusen opp under kjeften... Faen, eid Kommer ikke på noe bullshit og svare med, eller: DU ER TEIT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Spam spam spam...dere spammer no jævlig om ting som har ganske lite med emne. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg