Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange butikker har begynt med "hurtigrør" for snus, hvor de har snusen utenfor kjøleskapet, slik at den er lettere å nå.

Og det synes jeg de burde slutte med omgående. Ødelegger snusen. F.eks kiwi driver med det. Har Generalen i sånne rør ved siden av røyk-skapet... Kjøper aldri snus på kiwi fordi den er alltid tørr...

Lenke til kommentar
Ikke alle er som deg, vet du.

 

Jeg kjøper ei dåse daglig, og da bruker jeg ikke timevis på å tine og fryse dritten. Jeg skal ha kald snus med en gang jeg bestemmer meg for å ta meg en pris.

Kvifor ikkje kjøpe fleire i slengen?

 

Hater stresset som oppstår viss eg plutselig er tom, og alt er stengt.

 

...og uansett, eg skjønner heilt ærlig ikkje kvifor alle skal ha snusen så forbanna kald. Så lenge den inneheld nikotinmengda eg treng daglig, er eg fornøyd. Kan være ett år gammal for den del, så lenge det er nikotin i den.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hater stresset som oppstår viss eg plutselig er tom, og alt er stengt.

Da kjører man ned til døgnåpne Esso og kjøper en ny boks.

Lenke til kommentar
Ikke alle er som deg, vet du.

 

Jeg kjøper ei dåse daglig, og da bruker jeg ikke timevis på å tine og fryse dritten. Jeg skal ha kald snus med en gang jeg bestemmer meg for å ta meg en pris.

Kvifor ikkje kjøpe fleire i slengen?

 

Hater stresset som oppstår viss eg plutselig er tom, og alt er stengt.

 

...og uansett, eg skjønner heilt ærlig ikkje kvifor alle skal ha snusen så forbanna kald. Så lenge den inneheld nikotinmengda eg treng daglig, er eg fornøyd. Kan være ett år gammal for den del, så lenge det er nikotin i den.

Jeg er ofte i sverige, og snuser ikke så sinnsykt mye, så kjøper jeg 10 bokser så holder de som regel til neste gang jeg drar... Går jeg tom kjøper jeg bare 1 boks om gangen, men jeg bruker som regel 2-3 dager på en boks, så da kjøper jeg alltid en ny når jeg ser jeg begynner å gå tom. Har også alltid ei røykpakke liggende i krisetilfeller :p

 

Om snusen er kald eller ikke bryr meg ikke, så lenge den ikke er tørr.

Lenke til kommentar
Var innom Shell stasjonen her ved jobben nå i lunchen (Tønsberg) og kunne ikke unngå å se en diskret reklame på disken for snus uten nikotin..... :scared:

Mhm... Den er uten tobakk og er lagd av pepper istedenfor. Det sier det meste for å si det sånn. Totalt bortkasta.

 

Har smakt den med mintsmak, Choise heter den vel. Smaker sukkertøy :p Da kan man likesågodt bare slutte og snuse, og begynne å snuse tyggis istedenfor..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...