Loeve Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Mange butikker har begynt med "hurtigrør" for snus, hvor de har snusen utenfor kjøleskapet, slik at den er lettere å nå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Mange butikker har begynt med "hurtigrør" for snus, hvor de har snusen utenfor kjøleskapet, slik at den er lettere å nå. Og det synes jeg de burde slutte med omgående. Ødelegger snusen. F.eks kiwi driver med det. Har Generalen i sånne rør ved siden av røyk-skapet... Kjøper aldri snus på kiwi fordi den er alltid tørr... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 på bensinstasjoner har de den altid i kjøleskap. betaler gjerne 2 kr ekstra for kald og fersk snus! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jupp, dessuten er det som oftes lettere for mindreårige å få kjøpt på bensinstasjon enn på dagligvarebutikk.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er jo ikkje eit større problem enn at du må fryse dei ned, for å så tine dei opp igjen? Og viss du er som meg, kjøper du gjerne 3-4 bokser i gangen, så da gjer det ikkje så mykje om du må fryse dei ned. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ikke alle er som deg, vet du. Jeg kjøper ei dåse daglig, og da bruker jeg ikke timevis på å tine og fryse dritten. Jeg skal ha kald snus med en gang jeg bestemmer meg for å ta meg en pris. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ikke alle er som deg, vet du. Jeg kjøper ei dåse daglig, og da bruker jeg ikke timevis på å tine og fryse dritten. Jeg skal ha kald snus med en gang jeg bestemmer meg for å ta meg en pris. Kvifor ikkje kjøpe fleire i slengen? Hater stresset som oppstår viss eg plutselig er tom, og alt er stengt. ...og uansett, eg skjønner heilt ærlig ikkje kvifor alle skal ha snusen så forbanna kald. Så lenge den inneheld nikotinmengda eg treng daglig, er eg fornøyd. Kan være ett år gammal for den del, så lenge det er nikotin i den. Endret 20. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hater stresset som oppstår viss eg plutselig er tom, og alt er stengt. Da kjører man ned til døgnåpne Esso og kjøper en ny boks. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hater stresset som oppstår viss eg plutselig er tom, og alt er stengt. Da kjører man ned til døgnåpne Esso og kjøper en ny boks. Dvs. 50 minutter. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ikke alle er som deg, vet du. Jeg kjøper ei dåse daglig, og da bruker jeg ikke timevis på å tine og fryse dritten. Jeg skal ha kald snus med en gang jeg bestemmer meg for å ta meg en pris. Kvifor ikkje kjøpe fleire i slengen? Hater stresset som oppstår viss eg plutselig er tom, og alt er stengt. ...og uansett, eg skjønner heilt ærlig ikkje kvifor alle skal ha snusen så forbanna kald. Så lenge den inneheld nikotinmengda eg treng daglig, er eg fornøyd. Kan være ett år gammal for den del, så lenge det er nikotin i den. Jeg er ofte i sverige, og snuser ikke så sinnsykt mye, så kjøper jeg 10 bokser så holder de som regel til neste gang jeg drar... Går jeg tom kjøper jeg bare 1 boks om gangen, men jeg bruker som regel 2-3 dager på en boks, så da kjøper jeg alltid en ny når jeg ser jeg begynner å gå tom. Har også alltid ei røykpakke liggende i krisetilfeller Om snusen er kald eller ikke bryr meg ikke, så lenge den ikke er tørr. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Var innom Shell stasjonen her ved jobben nå i lunchen (Tønsberg) og kunne ikke unngå å se en diskret reklame på disken for snus uten nikotin..... Endret 21. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Var innom Shell stasjonen her ved jobben nå i lunchen (Tønsberg) og kunne ikke unngå å se en diskret reklame på disken for snus uten nikotin..... Mhm... Den er uten tobakk og er lagd av pepper istedenfor. Det sier det meste for å si det sånn. Totalt bortkasta. Har smakt den med mintsmak, Choise heter den vel. Smaker sukkertøy Da kan man likesågodt bare slutte og snuse, og begynne å snuse tyggis istedenfor.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, Choice smaker dritt. Går bare i Petterøes Blå nå, men irriterer meg at hver gang jeg kjøper er det 4-5 dager til den går ut på dato, må begynne å ta fra bakerst i skapet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vil bare meddele at det ikke var særlig godt å røyke snus fra bong. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Forundrer meg forsvåvidt ikke.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja, naturligvis.. Variasjoner er fint! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det sier vel seg selv når snus ikke er brennbart, gjør det ikke? Har røyket det aller meste i bong, men skal ikke skryte på meg snus Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har prøvd å røyke snus utallige ganger... aldri funka for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg