Feh Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Husker jeg var på klassetur i Italia. På tur nedover kom jeg over en snus type i Østeriket som hadde whiskey smak. Ganske god egentlig, men kvalmende i lengden. Probe Whiskey (har 4 bokser i kjøleskapet). Synes den er god jeg Pleier å sleike litt på den... minner om sjokolade Men den blir så sinnsykt hard... føles ut som stein under leppa Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du klarer ikke å lage en rund klump Lord-Myrrah? Den var ny.. Jeg bare pressern sammen med 4 fingre, snur den, presser, snur den, presser også til slutt pleier jeg å rulle den litt rundt i hånda mi, shtappe den i overleppa og "knuse"'n så jeg ikke har en diger klump mitt på men får en heller generell grell snusoverleppe.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Gøteborg Rape løs var elendig å bake. Har fått litt sansen for tidemanns blå, den blir så kompakt når man har bakt den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Må prøve ut disse fra Tiedemann! Hvor får man kjøpt de? Mye koster de? Hvilken snus er den blåe nærmest? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Glisevask: Tidemanns får man kjøpt på de fleste butikker, kiosker og besinstasjoner. Og prisen er lik resten av snusen. Når det gjelder smak og konsistens vil jeg si at det er nert Röda Lacket. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg snuser mye tiedemanns blå for tida, og syns den er veldig god. har blitt litt lei av general Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Smurt.. Da skal den undersøkes, for jeg eeelsker RL! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Smurt.. Da skal den undersøkes, for jeg eeelsker RL! Gled deg. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Glisevask: Tidemanns får man kjøpt på de fleste butikker, kiosker og besinstasjoner. Og prisen er lik resten av snusen. Når det gjelder smak og konsistens vil jeg si at det er nert Röda Lacket. Mulig det er jeg som surrer. Men etter beskrivelsen du gir: er det ikke gøtaborgs rape eller noe sånnt du snakker om? Mente tiedeman har ca samme konsistens som general Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 kom netopp hjem fra sverige, og har handlet 2 tårn med snus- 1 göterborgs rapè og en general løs seff! Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Glisevask: Tidemanns får man kjøpt på de fleste butikker, kiosker og besinstasjoner. Og prisen er lik resten av snusen. Når det gjelder smak og konsistens vil jeg si at det er nert Röda Lacket. Mulig det er jeg som surrer. Men etter beskrivelsen du gir: er det ikke gøtaborgs rape eller noe sånnt du snakker om? Mente tiedeman har ca samme konsistens som general nei den ligner mer på røda lacket, lenge siden jeg har smak røda nå men jeg syns huske at de er ganske like Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 kom netopp hjem fra sverige, og har handlet 2 tårn med snus- 1 göterborgs rapè og en general løs seff! hvor mye koster et tårn i sverige nå?? skal kanskje dit til uka, og da skal det handles Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg kjøpte det på taxfree på kiel ferga, og der kostet det 150NOK for et tårn... men på svinesund koster det 210 svenske tror jeg... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 litt over 200 svenske kroner. men så er vi så heldig å ha fordelaktig kurs så det blir mye billigere. Men varierer jo fra sted ti lsted Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Får man kjøpt Petterøes Blå i Sverige? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 petterøes er jo et svensk merke, så det regner jeg med ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Seee hva Günczemann har hamstra.. Jeg vil også ha! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Har den snusen stått i kjøleskap i butikken? På Gardermoen Taxfree har dem kjøleskap. Håper jeg får tak i Petterøes Blå når jeg drar til Sverige om noen dager. Endret 20. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 All snus nå til dags står vel i kjøleskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg