Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker jeg var på klassetur i Italia. På tur nedover kom jeg over en snus type i Østeriket som hadde whiskey smak. Ganske god egentlig, men kvalmende i lengden.

Probe Whiskey (har 4 bokser i kjøleskapet). Synes den er god jeg :) Pleier å sleike litt på den... minner om sjokolade :) Men den blir så sinnsykt hard... føles ut som stein under leppa

Lenke til kommentar

Du klarer ikke å lage en rund klump Lord-Myrrah?

Den var ny.. :p Jeg bare pressern sammen med 4 fingre, snur den, presser, snur den, presser også til slutt pleier jeg å rulle den litt rundt i hånda mi, shtappe den i overleppa og "knuse"'n så jeg ikke har en diger klump mitt på men får en heller generell grell snusoverleppe..

Lenke til kommentar
Glisevask:

 

Tidemanns får man kjøpt på de fleste butikker, kiosker og besinstasjoner. Og prisen er lik resten av snusen.

 

Når det gjelder smak og konsistens vil jeg si at det er nert Röda Lacket.

Mulig det er jeg som surrer. Men etter beskrivelsen du gir: er det ikke gøtaborgs rape eller noe sånnt du snakker om? Mente tiedeman har ca samme konsistens som general

Lenke til kommentar
Glisevask:

 

Tidemanns får man kjøpt på de fleste butikker, kiosker og besinstasjoner. Og prisen er lik resten av snusen.

 

Når det gjelder smak og konsistens vil jeg si at det er nert Röda Lacket.

Mulig det er jeg som surrer. Men etter beskrivelsen du gir: er det ikke gøtaborgs rape eller noe sånnt du snakker om? Mente tiedeman har ca samme konsistens som general

nei den ligner mer på røda lacket, lenge siden jeg har smak røda nå men jeg syns huske at de er ganske like

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

jeg kjøpte det på taxfree på kiel ferga, og der kostet det 150NOK for et tårn... men på svinesund koster det 210 svenske tror jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...