Porsta Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg liker General godt jeg, det er vel fordi det første året mitt fikk jeg bare kjøpt et sted der de bare hadde general. Men hos meg går alt Bare ikke kjerring poser. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 General Maxi bleier er jo geniale! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Jeez, hold røykpratet ut av denne tråden. Her snakker vi om god tobakk, ikke ting som hører hjemme i gasskammer. Noen som har noen snusanbefalinger og da mener jeg ikke posesnus. Jeg har prøvd disse: - ... Så har du den blå eucalyptus-greia fra Norge som jeg ALDRI husker navnet på. :-\ Ahh, Petterøes Blå? Petterøes Blå, ja. Den er dritgod!! Hadde du prøvd den eller ikke? Endret 16. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Skjønner ikke hypen med general jeg. Den er vel "standard". Akkurat som fargen sort, passer til alt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jau.. Dessuten er General old.. Blitt produsert lenge og har alltid forbedra seg har jeg hørt! Dessuten er General en fin snus med en god aroma, er grei og bake og er billig og lett å få tak i! Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) 1. Whiskey 2. Petterøes Blå Kjipern at petterøes blå er forbeholdt til nord-norge. Men de koster ikke mer enn 46 kr på Coop Prix her i lokalmiljøet Svar til Fredrik: det er Tiedemanns ja Endret 17. juli 2005 av iv3rs Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hmm, hvordan ble det med "General-Aroma" (Et produkt fra de som lagde General) Som var ute for noen år siden? Noen som vet om man får tak i? Endret 17. juli 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Svar til Fredrik: det er Tiedemanns ja Jeg så BÅDE "Petterøes blå" OG "Tiedemanns blå" på Shell her om dagen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Svar til Fredrik: det er Tiedemanns ja Jeg så BÅDE "Petterøes blå" OG "Tiedemanns blå" på Shell her om dagen. Er det stor forskjell i smak/konsistens på de to? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Er det stor forskjell i smak/konsistens på de to? ivers sa det var to helt forskjellige. Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 petterøS BLÅ \o/ og gennis når de ikke har blå Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 petterøS BLÅ \o/ og gennis når de ikke har blå Nei, General er nok lengre ned på lista. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Prøvde Tiedemanns Blå her om dagen. Jeg ble rett og slett skuffet. Var nesten så jeg måtte kjøre på med en tønne på hver side. Har blitt litt hekta på Ettan i det siste. Liker lukta, og smaken. Den er nesten like kraftig som general, men er ikke like "ille" å svelge. Göteborgs Rapé minner veldig om jula Og General har bare blitt kjedelig, Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Og General har bare blitt kjedelig, Enig! Blir liksom for 'standard' i mine øyne Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 INGEN! Snus og røyk er ikke bra! Mamma er legesekretær på Radiumhospitalet, veldig mange av de som dør der i alderen 30 - 35 år dør pga. røyk.. Det tror jeg... Men, dette er en snustråd. Ikke røyk. Snus er ikke farlig i det hele tatt sammenlignet med røyk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvordan lager man "kule®" best ? altså baker deg en trill rund prell ? jeg klarer det ikke ! ender altid med at jeg må ta den ut og bake en "tønne", for det er jeg master of disaster på. Noen som kan komme med en detaljert forklaring ? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Tiedemanns Grønn kan jeg ikke anbefale. Var litt rar smak av den. Skruff kan være god som erstatning innimellom, men blir faktisk kvalm av smaken og aromaen hvis jeg snuser mye av den Røda Lacket også (eller hvordan det nå skrives) Har prøvd mye forskjellig snus, men ingen ting slår General liksom. Greit at Skruff er lettere å pakke og blir mindre gris, Tiedemanns Blå har mint smak, Gøtaborgs Rape har god smak, Grov Snus har litt mer tobakk smak, men ingen slår General i lengden. Bruker kanskje variere hver 10. boks, men er fast tilhenger av General. Husker jeg var på klassetur i Italia. På tur nedover kom jeg over en snus type i Østeriket som hadde whiskey smak. Ganske god egentlig, men kvalmende i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg