Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjeld for tobakk, ja, såvidt eg veit. Er ein anna sak når det gjeld alkohol.

Har selv opplevd at det er mye vanskeligere å få kjøpt alkohol enn det er å få kjøpt tobakk.

No shit :p

Men dagligvarebutikker er værst. Tror jeg aldri har handlet øl/røyk/snus i butikk uten å bli spurt om leg. På kiokser/bensinstasjoner har jeg aldri blitt spurt :p Samme på polet faktisk. Blitt spurt kanskje 1 eller 2 av 15-20 ganger jeg har vært der etter jeg fyllte 18.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Visste ikke at Petterøes laga snus? Hvor får man kjøpt det da? Forresten, røyka opp en halv pakke Rød Mix 2 idag.. :p

Og du er 14/15 år? :ermm:

14 faktisk.

Lenke til kommentar

Jeez, hold røykpratet ut av denne tråden. Her snakker vi om god tobakk, ikke ting som hører hjemme i gasskammer.

Noen som har noen snusanbefalinger og da mener jeg ikke posesnus. Jeg har prøvd disse:

- General

- Ettan

- Röda Lacket

- Gustavus

- Gustavus Whisky

- Gustavus Coarse

- Grov Snus

- Göteborgs Rapè

- Göteborgs Prima Fint

- Hawken :p

- Skruf

- Skruf Stärk

- Probe

- Rallarsnus

Så har du den blå eucalyptus-greia fra Norge som jeg ALDRI husker navnet på. :-\

Ahh, Petterøes Blå?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
10 på en dag er ikke mye, men å poppe i seg 10 feite rett etter hverandre 10 minutter etter at du har våkna kjenner du godt.. =S

Når nokon i ein alder av 14 gjer noko slikt kan eg ikkje oppfatte det på ein anna måte enn barnslig.

@LarsP: Petterøes Blå, ja. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...