Grundig Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Dette er litt off topic, men har lest de forrige sidene og ser at de også er veldig off topic. En kamerat av faren min har snust i en del år. Han har, etter mange år med snus, fått en slags "lomme" som går fra overleppa og helt opp til øyet. Hvis det aldri har vært glasskår i snus, hva er det da som har forårsaket dette? Dette er ikke noe tull jeg kommer med, har sett det selv. Dessuten har jeg hørt om andre som har den sammke "lommen". Noen som kan v're så søte og foklare meg dette? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Chewing tobacco? Virker som om du tenker på skråtobakk! Oliver.. Tropical Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Vet om folk som har lignende.. Som sagt før er et det saltvannskrystaller f.eks.! Har selv snusa i snart 2 år og jeg har hull inn til tanna mi! =S Og strengen er nærmest borte.. Var/er ganske hardcoresnuser da! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har snust i snart 7 år. 5 av dem ekstremt jevnt. Og har ikke merket noe forskjell i leppa/strengen. Strengen har kanskje blitt litt mindre. Mulig jeg ikke ser noen endring pga at det går såpass sakte Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Spørs på typen snus også. Av f.eks General blir jeg helt ruglete under leppa hvis jeg snuser mer enn en halv boks på en dag. Bruker jeg general noen dager i strekk får jeg sår i leppa. Derfor snuser jeg bare skruf, og tannkjøtt og leppe holder seg intakt. Strenger er like stram som den alltid har vært Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 En kamerat av faren min har snust i en del år. Han har, etter mange år med snus, fått en slags "lomme" som går fra overleppa og helt opp til øyet. HuH ? opp til øyet ? skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Petterøes blå er desidert best. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Petterøes blå er desidert best. er ikke det for rullngs/winnertip ? Lenke til kommentar
neb Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Petterøes blå er desidert best. er ikke det for rullngs/winnertip ? Nei da, de lager snus også! Leiere konsistens.. mmmm Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, den er ufattelig lett å bake. Smaker digg også, synes General og Skruf er kvalmende nå. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, den er ufattelig lett å bake. Smaker digg også, synes General og Skruf er kvalmende nå. er i hel svidd Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 er i hel svidd Hva mener du? Er det bare jeg som får sår i leppa av Petterøes Blå? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 er i hel svidd Hva mener du? Er det bare jeg som får sår i leppa av Petterøes Blå? Naah.. er ikke bare du... Snuste en halv boks petterøes på en dag, da kjente jeg at jeg var ganske sår i leppa. Forresten, snus i underleppa. Er det noen som gjør det til vanlig?. Har prøvd det en gang, synst det var skikkelig hesligt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Pappa snuser faktisk av og til i underleppen. Han snuser porsjon da, selv om han snuste løs før. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Petterøes blå er desidert best. er ikke det for rullngs/winnertip ? Nei da, de lager snus også! Leiere konsistens.. mmmm Hvor får jeg tak i det ? lyst til å prøve Lenke til kommentar
acon Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Petterøes blå er desidert best. er ikke det for rullngs/winnertip ? Nei da, de lager snus også! Leiere konsistens.. mmmm Hvor får jeg tak i det ? lyst til å prøve Butikken... Narvesen har hvertfall Skal kjøpe ny imorgen.. noen å anbefale? Har smakt: General Tiedemans blå Ettan Gøteborg rapè Skruf Endret 16. juli 2005 av acon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Prøv Grov Snus. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Røda Lacket! Den er fin.. Men hææærlig! Visste ikke at Petterøes laga snus? Hvor får man kjøpt det da? Forresten, røyka opp en halv pakke Rød Mix 2 idag.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er det ikke 18 år som er grensa på kjøp av snus? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er det ikke 18 år som er grensa på kjøp av snus? Jo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg