Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg bare forklare en liten ting her. Det er kun EN grunn til å gå over til sterkere varianter. Den lille nikotinforskjellen mister sin virkning etter et par uker. (Akkurat som svimmelhetsfølelsen du hadde da du begynte å snuse.)

 

Eneste grunnen jeg kan se er at såkalt "sterksnus" kan ha en litt annen smak og grovere konsistens.

 

Og til slutt, Skruf Stärk er IKKE noe spesielt. Jeg merker ikke forskjell på den og vanlig skruf. Skal man ha sterke greier så drar man til USA, det kalles riktignok ikke snus der, men chewing tobacco.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal man ha sterke greier så drar man til USA, det kalles riktignok ikke snus der, men chewing tobacco.

Så vidt jeg husker kalles det ikke chewing tobacco heller. Nå husker ikke jeg eksakt hva det kalles, men jeg har en boks hjemme. Er ganske greit å koble av med litt søt underleppesnusing av og til.

Lenke til kommentar
Skal man ha sterke greier så drar man til USA, det kalles riktignok ikke snus der, men chewing tobacco.

Så vidt jeg husker kalles det ikke chewing tobacco heller. Nå husker ikke jeg eksakt hva det kalles, men jeg har en boks hjemme. Er ganske greit å koble av med litt søt underleppesnusing av og til.

Tar jeg ikke helt feil kaller de det "skruf" eller "skruff".

 

Jeg har også snust minst en dåse daglig i nesten tre år nå, og strengen min er nesten uforandret. Jeg har dog snust masse kjempestore priser, så jeg antar at den har revnet litt. I alle fall er den veldig ruglete på overflaten.

Lenke til kommentar
Skal man ha sterke greier så drar man til USA, det kalles riktignok ikke snus der, men chewing tobacco.

Så vidt jeg husker kalles det ikke chewing tobacco heller. Nå husker ikke jeg eksakt hva det kalles, men jeg har en boks hjemme. Er ganske greit å koble av med litt søt underleppesnusing av og til.

Dumme, dumme meg. Det heter jo selvsagt "snuff"

 

Eneste som er kjipt med snuff er all spyttinga. ;)

Lenke til kommentar
La meg bare forklare en liten ting her. Det er kun EN grunn til å gå over til sterkere varianter. Den lille nikotinforskjellen mister sin virkning etter et par uker. (Akkurat som svimmelhetsfølelsen du hadde da du begynte å snuse.)

 

Eneste grunnen jeg kan se er at såkalt "sterksnus" kan ha en litt annen smak og grovere konsistens.

 

Og til slutt, Skruf Stärk er IKKE noe spesielt. Jeg merker ikke forskjell på den og vanlig skruf. Skal man ha sterke greier så drar man til USA, det kalles riktignok ikke snus der, men chewing tobacco.

Aimar: les det jeg quotet.. Har man begynnt med general er det ikke sånn at man sliter fordi den ikke er sterk nok.

Lenke til kommentar
Gah, det har aldri vært glassbiter i snus. Kan ikke bare folk akseptere det? Dessuten tviler jeg litt på de som sier "OMG! Jeg har snust i ett år nå, og strengen under leppa er borte!". 7 år og ingen forskjell her i alle fall.

På en måte har det det..

Husker ikke helt åssen dette var,

*komme på*

 

Det var ikke glassbiter Men glasskrystaller som lagde små hull i kjøttet så nikotinen kom fortere inn i blodet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Gah, det har aldri vært glassbiter i snus. Kan ikke bare folk akseptere det? Dessuten tviler jeg litt på de som sier "OMG! Jeg har snust i ett år nå, og strengen under leppa er borte!". 7 år og ingen forskjell her i alle fall.

På en måte har det det..

Husker ikke helt åssen dette var,

*komme på*

 

Det var ikke glassbiter Men glasskrystaller som lagde små hull i kjøttet så nikotinen kom fortere inn i blodet

Nei, det var det slettes ikke. Det var saltvann ble tilsatt og derav dannet det seg saltkrystaller som økte effekten på snusen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...