Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ALDRI vært glasskår i snus. Det er en myte. Det folk trodde var glass var faktisk noe så ufarlig som koksalt som virker som en smaksforsterker.

Jepp og det er sannt! Finnes en myte oversikt over snus!

 

Kom hjem med hasj? er ikke han litt for ung for det hvis han er like gammel som deg? Cannabis burde ha 20 årsgrense

Lenke til kommentar

Ungdomsmiljøet rundt her (Kolstad) er pakka fullt av hasj, og de fleste som røyker begynner i femtenårsalderen, men mange er også yngre.

 

OG NEI NEI NEI NEI, det har -ALDRI- NOENSINNE vært glasskår i snus. Det har Swedish Match forklart, det har blitt gjort undersøkelser OG det sier seg selv. Helsevesenet sjekker faktisk fabrikker.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Har ALDRI vært glasskår i snus. Det er en myte. Det folk trodde var glass var faktisk noe så ufarlig som koksalt som virker som en smaksforsterker.

Jepp og det er sannt! Finnes en myte oversikt over snus!

 

Kom hjem med hasj? er ikke han litt for ung for det hvis han er like gammel som deg? Cannabis burde ha 20 årsgrense

Det viste jeg vel, mamma jobba ikke på tidemanns fabrikken for ingen ting.

Lenke til kommentar
Gammel snus når fatters vokste opp hadde det.. Leste en artikkel om det også!

Angående det dere gresset, så fyrte'n jo den dumme kameraten min detta opp! Han ble.. Borte! :) Må innrømme at jeg prøvde et drag.. Idiotiv!!

Bare legg det fra deg, det har aldri vært glasskår i norsk eller svensk snus.

 

Og det med hasjen gjør det ingenting vondt. Jeg døde aldri.

Lenke til kommentar

ketches: Kose/CSsnus det.. :love:

Det med glasskåra er jeg ikke i tvil om for å si det sånn, men det er jo ikke direkte glasskår, men det er partikler som "kutter" litt i overleppa så snusen lettere går til hodet!

Første joint ække farlig, men det KAN bli farlig.. Det som er ille med sånt!

Lenke til kommentar
ketches: Kose/CSsnus det.. :love:

Det med glasskåra er jeg ikke i tvil om for å si det sånn, men det er jo ikke direkte glasskår, men det er partikler som "kutter" litt i overleppa så snusen lettere går til hodet!

Første joint ække farlig, men det KAN bli farlig.. Det som er ille med sånt!

Helt sikker GLASS har aldri vært i snus.

 

Å røyke hasj er som alkohol. Man er ikke narkoman alkoholiker ved måtehold. Er bare det at hasj er lettere å bli hekta pshykisk på

Lenke til kommentar
Beste snusen må jo nesten bare være Røda Lacket :love: (men siden den er litt "hard to get" i Norge så holder jeg meg til Ettan.

 

btw. Lurer på om det går ant å ta seg en cannabis pris :hmm:

Røda er vond...

 

Ja kan ta cannabis pris samme prosedyre bare miks med snus istedenfor tobakk.. men ikke så effektivt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...