Goebbels Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 General - ingen over, ingen ved siden. Hender en gang i halvåret jeg kjøper en boks rapé for å smake noe annet. men synes alt annet bare er dårlige erstatninger, enten smaker de alt for mye sært krydder/godteri/blomster/bær, noe som ødelegger den deilige smaken av snus.. posesnus er nødsnus. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Har bare smakt general løs og general porsjon. Løs er best av de to i følge min mening. Endret 6. november 2004 av Metalwar Lenke til kommentar
ratata Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Går vel mest i general, men har byrja sjå etter alternativ Lös: 1. General 2. Ettan 3. Göteborgs 4. Tiedemans Blå 5. Petterøes Blå muligens, ikkje sikker Bruker veldig lite porsjon, men det må vel bli mocca eller noko slikt eg likar best ^^ Likar og skoal, men den kjem litt i ein anna kategori i og med at den minnar meir om pipetobakk enn snus... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Går vel mest i general, men har byrja sjå etter alternativ Lös: 1. General 2. Ettan 3. Göteborgs 4. Tiedemans Blå 5. Petterøes Blå muligens, ikkje sikker Bruker veldig lite porsjon, men det må vel bli mocca eller noko slikt eg likar best ^^ Likar og skoal, men den kjem litt i ein anna kategori i og med at den minnar meir om pipetobakk enn snus... ettan? smaker det noe spessielt? vet at det er veldig populært i sverige, men i norge? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 smaker vel helst god snus Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 General er best, Ettan smaker hestesvette. Hvis man tar 3/4 general og fyller resten av boksen med Hawken så blir den snusen sinnsykt god Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 foretrekker (ELSKER ) General portion. bake general funker også,men gir ikke den deilige "effekten" og følelsen... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 General er best, Ettan smaker hestesvette. Hvis man tar 3/4 general og fyller resten av boksen med Hawken så blir den snusen sinnsykt god hmmmm? er ikke det ganske vanskelig å bake da? med tanke på at hawken er så klissete? Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 General og RödaLacket. Snus er forresten genialt. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 1. - General 2. - Göteborgs Rapé 3. - Ettan Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Catch og General er best Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 sitter her og priser skruff=) funker det! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 General er best, Ettan smaker hestesvette. Hvis man tar 3/4 general og fyller resten av boksen med Hawken så blir den snusen sinnsykt god hmmmm? er ikke det ganske vanskelig å bake da? med tanke på at hawken er så klissete? Det blir jo litt grisete, men smaken blir sinnsyk god Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Trodde jeg hadde svart på denne, men har visst ikke det. General er den klassiske man ikke blir lei, så jeg bruker den til vanlig, men varierer med Hawken innimellom. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Varierer litt på dette: - Granit porsjon, helst den med extra store porsjoner - Skruff - General Er veldig lei general til tider, har for det meste gått over til Granit/skruff... Bare "bleier" siden jeg hater å få tenna/kjeften full av snus korn Sp33D Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Varierer litt på dette: - Granit porsjon, helst den med extra store porsjoner - Skruff - General Er veldig lei general til tider, har for det meste gått over til Granit/skruff... Bare "bleier" siden jeg hater å få tenna/kjeften full av snus korn Sp33D granitt ja! det glemte jeg.. klarer du og snuse det så klarer du en hest også Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hawkens, det er som å putte godteri under leppa selv om det er år og dag siden jeg snusa sist Endret 11. november 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg