Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Strongcut er ikke å anbefale. Har god konsistens men lukter dritt og man får en sinnsykt kvalm smak i munnen når man tar den ut. Skal det være sterk snus prøv heller Skruf stärk løs, den er genial.

 

Mange jeg kjenner (folk som ikke snuser selv) skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøper röda lacket når jeg er i sverige, fordi alle tror at den er så sykt god? Har smakt den før men kan ikke si at skiller seg noe særlig ut iforhold til all annen snus?

 

Sist i sverige kjøpte jeg 5 bokser skruf stärk og 5 bokser med Probe whiskey. Probe med whiskey smak er drit digg :p Smaken minner om sjokolade når man tar den ut hehe.. bare digg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dang!

Håper det blir en svergie tur da iløpet av sommern :thumbup:

Men fortvil ikke... I en artikkel om skruf stark i VG for noen måneder siden stod det at den sterke (med 35% mer nikotin) skulle prøves ut i sverige først, før den eventuelt kom til Norge. Han de intervjua fra Skruf sa at det var ikke umulig at den dukket opp i Norge hvis det ble "suksess" i sverige ;)

Lenke til kommentar

LOL! nå fant jeg enda ett eksempel på at en fjær blir til tre høns, og at journalister ikke er til å stole på. http://www.skruf.se/index_content.htm Hold musa over Skruf Stark lös, og de hva som står nederst på siden... "...+10% mer nikotin". HAHA!

 

edit: viste seg at det kun er PORTION som har +35% mer nikotin... Løs har bare +10. Idiotisk.

 

edit2: Det viste seg også at i en pressemelding fra mai skulle skruf lanseres i norge, om det gjaldt stärk eller bare vanlig skruf veit jeg ikke.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

StrongCut skal visstnok ha 40% mer nikotin... hvilken kilde det stammer fra veit jeg ikke.. Det merkes ikke hvertfall... Får ikke noe mer nikotinsjokk av den enn av annen snus, dog er det bare skruf og den jeg får nikotinsjokk av... General merker jeg aldri noe av i det hele tatt - drittsnus :p Dårlig å bake, dårlig effekt, alltid litt igjen i leppa etc. Skruf for president!

 

Men en ting jeg undrer over, er at selv om jeg har røyka og snusa i ett år nå, så får jeg nikotinsjokk hver eneste dag! Selv om jeg snuste en boks dagen før, får jeg like herlig nikotinsjokk av morraprellen dagen etter :p Kompisene mine sa da jeg begynnte at det bare varte i et par uker så blei det borte... Ikke på meg :p. Men det er bare Skruf og SC som gir meg det. Og røyk.

Lenke til kommentar

Vel, er vant til Skruf nå som er sterkere enn General.. Men kameraten min som også var vant til Skruf gikk over til General, men med det første fikk han ingen effekt, så det er nesten en vanesak.. Må tilvenne seg nikotininnholdet.. Sitter BTW med en kemboskruf i kjeften! =D Bake selvfølgelig.. Med whiskeysmak.. :love:

Lenke til kommentar
Vel, er vant til Skruf nå som er sterkere enn General.. Men kameraten min som også var vant til Skruf gikk over til General, men med det første fikk han ingen effekt, så det er nesten en vanesak.. Må tilvenne seg nikotininnholdet.. Sitter BTW med en kemboskruf i kjeften! =D Bake selvfølgelig.. Med whiskeysmak.. :love:

Skruf med whiskeysmak :hmm:?

 

Får aldri noen effekt av general what so ever jeg, snuser jeg general i et par dager får jeg nesten så abstinenser at jeg begynner å røyke for et kjapt nikotinsjokk :p

 

Skruf gir meg nikotinsjokk både morraprellen og nattaprellen :p Rett og slett vidunderlig. General er bare vanskelig å bake, smuler og kommer aldri hel ut av leppa :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...