Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Billig nikotin? Dyrere enn en 10pack med sigg joooo :thumbdown:

Du tenker på snus? Isåfall koster en boks med snus i norge ca. 55 kroner. Dvs at det er billigere enn en 20pakk med røyk. Hvis jeg røyker på fest en kveld, så kan det hende jeg røyker opptil 40 sigaretter (og det kommer opp i over 120 kroner), men jeg klarer aldri å tømme en snusboks på bare 1 kveld (selv om jeg snuser nesten hele tiden).

 

I sverige koster snusboksene bare 25,- i motsetning til 20pakk røyk som koster fra 36,-

Og en vanlig stor pris i 20min gir like mye nikotin som 40 sigaretter. :p

Lenke til kommentar
Billig nikotin? Dyrere enn en 10pack med sigg joooo :thumbdown:

Du tenker på snus? Isåfall koster en boks med snus i norge ca. 55 kroner. Dvs at det er billigere enn en 20pakk med røyk. Hvis jeg røyker på fest en kveld, så kan det hende jeg røyker opptil 40 sigaretter (og det kommer opp i over 120 kroner), men jeg klarer aldri å tømme en snusboks på bare 1 kveld (selv om jeg snuser nesten hele tiden).

 

I sverige koster snusboksene bare 25,- i motsetning til 20pakk røyk som koster fra 36,-

Og en vanlig stor pris i 20min gir like mye nikotin som 40 sigaretter. :p

nei koster 190 NOK for 10 bokser.

 

Har du noe dokumentasjon på at en pris i 20 min tilsvarer 40 sigaretter? Det tviler jeg meget sterkt på..

Lenke til kommentar

Det gir det neppe, men det er et faktum at nikotin "rushet" fra snus er mye sterkere og varer mye, mye lenger enn av sigaretter. Røyker man to sigaretter rett etterhverandre får man det bittelittegrann i noen få minutter. Av en litt stor prell holder det i et kvarter.

 

Løse bokser kosta sist gang jeg var i sverige 25 SEK per boks. Billigere i rull?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oi, her har det ikke skjedd mye på en stund.. :)

Uansett, skal kjøpe no snus over nett snart og jeg lurer på hva som er anbefale på denne siden: http://www.northerner.com/snus.html

Helst løs/bake..

 

Hittil ser handlevognen min slik ut:

Skruf Original, loose cuts, 1 roll ( 10 cans) $31.00 $31.00

XQ's, mini pouch, cappuccino ( tobacco free) $1.80 $1.80

2 stk. Röda Lacket, loose snus, 1 can $2.70 $5.40

2 stk. Strong Cut, loose snus, 1 can $3.10 $6.20

Subtotal in US Dollars $44.40

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...