Propaganda Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Noen andre som har prøvd å bestillt snus fra nettet? som har hatt litt bedre erfaringer? var en her inne,som fikk snusen veldig seint,og den var tørr,og ikke billig ... kjipt det... jeg kjøper min i sverige,eller på jobben til mor... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Bruker vanligvis vanlig General, men har i det siste gått over til "catch - White portion licorice" ettersom dama syntes det ble mindre og mindre populært med møkkete fingre og tenner Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har ikke testa Catch selv,men har hørt at det er den værste møkkasnusen du kan få... stemmer dette? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sikkert noen som har sagt dette før, og dette kan sikkert regnes som spam.. men jeg vil bare få informert om at jeg synes snus er utrolig usjarmerende og ekkelt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hehe,det syns de fleste damer... jeg røyker når jeg drikker,men snuser vel en boks med porsjons snus på 3-4 dager... porsjons snus er vel ikke like ekkelt? renner jo ikke så fælt,og syns ikke... værtfall ikke på meg Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 jaja, da var det tilbake til genneral igjen! jeg må fatisk innrømme at det er best! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sikkert noen som har sagt dette før, og dette kan sikkert regnes som spam.. men jeg vil bare få informert om at jeg synes snus er utrolig usjarmerende og ekkelt. Eksen til kameraten min syntes det var tøft. :---P Hun er ikke fra byen nei ... Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 General selvsagt! Men skrå er mye bedre Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 noen som vet hva en stokk general koster på svinesund??? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Sikkert 20kr/boksen. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Sikkert noen som har sagt dette før, og dette kan sikkert regnes som spam.. men jeg vil bare få informert om at jeg synes snus er utrolig usjarmerende og ekkelt. Jeg tror ytterst få folk snuser fordi det er sjamerende... Tror jeg skulle greid å ordne deg fordet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg tror ytterst få folk snuser fordi det er sjamerende... Vi snuser fordi at vi er så utrolig pene. Vi må tone ned "penheten" vår Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Eneste gode med snus er lukten etter min mening. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skruf 4 life For de som får tak i det ja.. Bruker General nå, prøvd Skruf og det var hæææærlig!! Noen som vet om/hvor dette kan fåes tak i? Må ha det, bare mååå ha det! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skruf selges overalt her i Trondheim, men Skruf er fryktelige saker. Når alt kommer til alt så er det kun General i løs form som duger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Schmoood, skal sjekke alle sjappene.. Butikken jeg kjøpte på (drevet av utlendinger) er stengt nå "pga. sykdom" aka "solgt tobakk til mindreårige"! =/ Kjipt, så da må jeg få 2 andre til å kjøpe.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvordan kan dem bli stengt for å selge tobakk til mindreårige? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Får jeg warn om jeg sier min mening om snus? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nei, come on! Fredrik Larsen: Ble vel busta på en eller annen måte.. Og GUD jeg har lyst til å knuse trynet på personen som fikk dem busta!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg