Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg snuser bare porsjon (når jeg snuser, er ikke anhengig), og jeg må si at, Gøteborg Rapè for øyeblikket er best. Det tar lang tid før den renner, og etter et par minutter kjenner man den gode sviende følelsen i overleppa. Dette har jeg ikke merket SÅ godt på andre merker, som f.eks General og Skruf. Her er mine meninger om disse tre snus-merkene:

 

1. Gøteborg Rapè -

2. Skruf -

3. General -

Grunnen til at General (portion) kanskje ikke virker like delikat, er fordi de andre merkene du nevnte har "white portion".

Whiteportion gjør at snusen renner mindre elns.

 

General finnest også med white portion, så prøv den og se om den fortsatt er dårlig.

 

Uansett mitt hjerte ligger hos General (løs) enda. :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For det meste holder jeg meg til General løssnus, men nå har jeg fått smaken på Ettan. den gir en mer behagli smak i munnen, og har en helt annen konsistens. På 3. plass kommer Petterøes Blå, og så kommer Röda Läcket og på siste plass kommer Tidemanns Blå.

 

Det er de som ligger på topp hos meg. Skruff har jeg testet, og det var enkelt og greit en mildere versjon av General, den likte jeg svært lite.

 

**EDIT**

 

Jeg glemte Whiskey Probe! Den har jeg kun sett i Sverige, så det er ikke ofte jeg får smakt den. Den er veldig god å ha en gang i blandt, men ikke hele tiden.

Endret av SintBrus
Lenke til kommentar

Ingenting topper General White Porsjon (Large)..! ;) Beste som finnes.. Ettan smaker BTW dritt! Men nå som jeg involverer meg i ei jente her skal droppe snusen.. Prøve ihvertfall!

Vet det er ille å være 14 å snuse altså, men i miljøet her jeg bor er det ganske vanlig! Snuskladd i kjeften og bling-bling i øra..! :p

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...