kake_fredrik Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 elsker gøteborg! den har litt krydderaktig smak, så når jeg går lei av gennral så kjøper jeg det! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Smakte en med sånn grønn og rosa boks. Det var usaklig god... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg snuser bare porsjon (når jeg snuser, er ikke anhengig), og jeg må si at, Gøteborg Rapè for øyeblikket er best. Det tar lang tid før den renner, og etter et par minutter kjenner man den gode sviende følelsen i overleppa. Dette har jeg ikke merket SÅ godt på andre merker, som f.eks General og Skruf. Her er mine meninger om disse tre snus-merkene: 1. Gøteborg Rapè - 2. Skruf - 3. General - Grunnen til at General (portion) kanskje ikke virker like delikat, er fordi de andre merkene du nevnte har "white portion". Whiteportion gjør at snusen renner mindre elns. General finnest også med white portion, så prøv den og se om den fortsatt er dårlig. Uansett mitt hjerte ligger hos General (løs) enda. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ah, det visste jeg ikke. Sitter nå med en pris GrovSnus under leppa. Ikke så gæli smak på den, altså. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Næ, grovsnus er greit det. Lenke til kommentar
acon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Catch White Portion Ecalyptus Ellers er vel general en slager Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 som regel general...men petterøs er jo berre best!! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvilken snus er best? nei. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvilken snus er best? nei. God en. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Catch White Portion Ecalyptus Den er ganske digg, men det er ikke så mye nikotin i de små posene". Må ha minst to poser under leppa for at man skal få no særlig virkning av den... Endret 5. april 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Skoal er noe dritt. Tibringte 3 uker på Saint Kitts, og de solgte kun Skoal og Copenhagen. Jeg var i helvette. Har aldri klart å revet meg bort i fra General, egentlig. Det er ingen over, rett og slett. Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 general er så drit ekkelt! er jævlig lei det. gøteborg rape løs er bra, ettan også. mocca er den beste skolesnusen! MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) For det meste holder jeg meg til General løssnus, men nå har jeg fått smaken på Ettan. den gir en mer behagli smak i munnen, og har en helt annen konsistens. På 3. plass kommer Petterøes Blå, og så kommer Röda Läcket og på siste plass kommer Tidemanns Blå. Det er de som ligger på topp hos meg. Skruff har jeg testet, og det var enkelt og greit en mildere versjon av General, den likte jeg svært lite. **EDIT** Jeg glemte Whiskey Probe! Den har jeg kun sett i Sverige, så det er ikke ofte jeg får smakt den. Den er veldig god å ha en gang i blandt, men ikke hele tiden. Endret 19. april 2005 av SintBrus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Ingenting topper General White Porsjon (Large)..! Beste som finnes.. Ettan smaker BTW dritt! Men nå som jeg involverer meg i ei jente her skal droppe snusen.. Prøve ihvertfall! Vet det er ille å være 14 å snuse altså, men i miljøet her jeg bor er det ganske vanlig! Snuskladd i kjeften og bling-bling i øra..! Endret 19. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 JEg har blitt utrolig glad i Gustavus Original,porsjon vel og merke,siden jeg blir så veldig mye mer sår under leppa av vanlig bakesnus... dessuten er jeg så sinnsykt dårlig til å bake Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har prøvd den og den er ikke så verst! Personlig baker jeg ikke fordi det er så sølete og jeg må tross alt sjule det for ei mor.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Den diggeste snusen som fins må være Tidemans blå. visste ikke at det eksisterte før forrige helg. den er helt modellerings leire Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 General og røda lacket er god Lenke til kommentar
fneder Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Løs General Ei eske hawken eller to i året for litt aveksling kan være godt, men General... Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Noen andre som har prøvd å bestillt snus fra nettet? som har hatt litt bedre erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg