Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snuser bare porsjon (når jeg snuser, er ikke anhengig), og jeg må si at, Gøteborg Rapè for øyeblikket er best. Det tar lang tid før den renner, og etter et par minutter kjenner man den gode sviende følelsen i overleppa. Dette har jeg ikke merket SÅ godt på andre merker, som f.eks General og Skruf. Her er mine meninger om disse tre snus-merkene:

1. Gøteborg Rapè - Snus med mint-smak. Det jeg liker spesielt med denne snusen er smaken, og at det "svir" når man har hatt den i kjeften noen minutter. Opplever ikke dette like framtredende med andre merker. (av de jeg har prøvd). Noen kan kanskje bli litt lei av smaken etterhvert, men personlig synes jeg ikke smaken er så framtredende at det skjer, det er fortsatt tobakk-smak. Porsjonene er hvite og ser mer delikat ut, eneste ulempen med "bleiene" er at de ikke er like jevne som f.eks General. Noen er veldig kompakte, mens andre igjen er flate. Et pluss med boksen er at lokket er konstruert med et lite rom man kan legge porsjonen i om man er ferdig med den. Dette er kjekt om man f.eks sitter på kino, bussen e.l, og ikke har noe søppelkurv i nærheten.

2. Skruf - Den sterkeste snusen av de to. Om jeg ønsker en snus med ren smak, velger jeg Skruf. Selvom dette er den sterkeste, avstår av en eller annen grunn den digge svi-følelsen, men man blir på den annen side mer "avslappet" enn, feks Gøteborg Rapè, som forøvrig er ganske mild. Snusen er i hvite porsjoner, og ligger oppi en fancy hvit boks.

3. General - Dette er snusen jeg kjøper om butikken ikke har noen av de ovenstående merkene. "Nødsnus". Snusen er i brune porsjoner, av en eller annen grunn finner jeg ikke dette like attraktivt. Jeg synes også at snusen renner fortere enn de andre merkene. Stjerne i boka for at de fleste porsjonene er jevne og fine.

Mine personlige erfaringer. :)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Oh yeah, det ser skikkelig sexy ut, eller hva :p

Uff! Hvis du bryr deg om hva damer synes, fremfor ditt eget behov for snus kan du ikke kalle deg en stolt snuser. Hvis dama ikke tåler at du snuser, så er det ikke verdt det uansett. Göteborgs Rapé (sørvest-svensk voldtekt? :)) er fremdeles favoritten, tror det er lenge til jeg bytter til noe alternativ rosa lakrissmakende blomsterduftende trendsnus...

Lenke til kommentar
Göteborgs Rapé (sørvest-svensk voldtekt? :)) er fremdeles favoritten

Skjønner ikke helt greia med Rapè. Jeg hadde iallefall ikke klart mer enn en boks nå og da. Smaken blir rett og slett for mye av det gode.

Jepp, det har jeg og funnet ut. I lengden er nok vanlig tobakksmak best. F.eks Granit, skruf, eller general. Dog Granit har en litt mer "parfymert" smak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...