Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg forstår bare ikke vitsen med å bruk snus/røyke!  Hva er vitsen med å bruke penger på å ødelegge kroppen sin?  :nei: Latterlig! :sick:

Det er godt? Sukker koster penger. Sukker ødelegger deg også. Du spiser vel sukker?

Vel... Kroppen trenger sukker! Kroppen trenger ikke snus/røyk!!

Jo, om man er avhengig så. :p

Lenke til kommentar

har bestilt fra websnus..

Fikk idag lappe om å hente på posten... er snart 1,5mndr siden jeg bestilte.

boksene kom på ca 100kr pr stk, så jeg sparte ikke akkurat penger.

Og i tillegg så er snusen sikkert ubrukelig atm, siden leveringstiden var evig lang.

Lenke til kommentar
har bestilt fra websnus..

Fikk idag lappe om å hente på posten... er snart 1,5mndr siden jeg bestilte.

boksene kom på ca 100kr pr stk, så jeg sparte ikke akkurat penger.

Og i tillegg så er snusen sikkert ubrukelig atm, siden leveringstiden var evig lang.

ok! takk :yes: da vet vi at vi ikke skal kjøpe der!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
et annet problem, var at jeg bare fikk 5bokser, så egentlig kom de på nesten 200kr boksen.. Snusen var tørr, ekkel og teit.

kan du ikke klage på det da?? jeg mener,det er jo ikke akseptabelt å betale nærmere 200 kroner boksen,værtfall ikke for tørr snus...

min favoritt snus om dagen er Gustavus Original.... mmm

Lenke til kommentar
et annet problem, var at jeg bare fikk 5bokser, så egentlig kom de på nesten 200kr boksen.. Snusen var tørr, ekkel og teit.

kan du ikke klage på det da?? jeg mener,det er jo ikke akseptabelt å betale nærmere 200 kroner boksen,værtfall ikke for tørr snus...

min favoritt snus om dagen er Gustavus Original.... mmm

jepp samme sier jeg!

jepp samme sier jeg! sikker på at det er ikke du som har rotet i tollen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jo, kroppen trenger sukker. Men man får i seg nok sukker gjennom "vanlig" greit sunn mat. Jeg er enig i at godteri og slikt er usunt, men langt i fra like farlig som snus (tror jeg). Jeg er alt for gjerrig til i det hele tatt og tenke på å kjøpe snus. Bare tull og fanteri alt sammen :)

Lenke til kommentar

Stokk brukes her (oslo) ...

og Skruff finnes i både porsjon og bake snus.....

*edit: må bare legge inn god ordet for skruff,siden jeg jobber på GS der den snusen distrubieres fra innimellom.... knakendes god snus!! :p

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...