Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei!Jeg forstår bare ikke vitsen med å bruk snus/røyke! Hva er vitsen med å bruke penger på å ødelegge kroppen sin? Latterlig! Det er godt? Sukker koster penger. Sukker ødelegger deg også. Du spiser vel sukker? Vel... Kroppen trenger sukker! Kroppen trenger ikke snus/røyk!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei!Jeg forstår bare ikke vitsen med å bruk snus/røyke! Hva er vitsen med å bruke penger på å ødelegge kroppen sin? Latterlig! Det er godt? Sukker koster penger. Sukker ødelegger deg også. Du spiser vel sukker? Vel... Kroppen trenger sukker! Kroppen trenger ikke snus/røyk!! Jo, om man er avhengig så. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 har bestilt fra websnus.. Fikk idag lappe om å hente på posten... er snart 1,5mndr siden jeg bestilte. boksene kom på ca 100kr pr stk, så jeg sparte ikke akkurat penger. Og i tillegg så er snusen sikkert ubrukelig atm, siden leveringstiden var evig lang. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 har bestilt fra websnus..Fikk idag lappe om å hente på posten... er snart 1,5mndr siden jeg bestilte. boksene kom på ca 100kr pr stk, så jeg sparte ikke akkurat penger. Og i tillegg så er snusen sikkert ubrukelig atm, siden leveringstiden var evig lang. ok! takk da vet vi at vi ikke skal kjøpe der! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Ägd. hehe Lenke til kommentar
Instict Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 et annet problem, var at jeg bare fikk 5bokser, så egentlig kom de på nesten 200kr boksen.. Snusen var tørr, ekkel og teit. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 et annet problem, var at jeg bare fikk 5bokser, så egentlig kom de på nesten 200kr boksen.. Snusen var tørr, ekkel og teit. kan du ikke klage på det da?? jeg mener,det er jo ikke akseptabelt å betale nærmere 200 kroner boksen,værtfall ikke for tørr snus... min favoritt snus om dagen er Gustavus Original.... mmm Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 et annet problem, var at jeg bare fikk 5bokser, så egentlig kom de på nesten 200kr boksen.. Snusen var tørr, ekkel og teit. kan du ikke klage på det da?? jeg mener,det er jo ikke akseptabelt å betale nærmere 200 kroner boksen,værtfall ikke for tørr snus... min favoritt snus om dagen er Gustavus Original.... mmm jepp samme sier jeg! jepp samme sier jeg! sikker på at det er ikke du som har rotet i tollen Lenke til kommentar
morgus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Finnes skruf i både løs og porsjon? Har veldig lyst til å prøve den, men liker best porsjon.... Er ikke noe god til å bake. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Finnes skruf i både løs og porsjon? Har veldig lyst til å prøve den, men liker best porsjon.... Er ikke noe god til å bake. Den finnes løs ja. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jo, kroppen trenger sukker. Men man får i seg nok sukker gjennom "vanlig" greit sunn mat. Jeg er enig i at godteri og slikt er usunt, men langt i fra like farlig som snus (tror jeg). Jeg er alt for gjerrig til i det hele tatt og tenke på å kjøpe snus. Bare tull og fanteri alt sammen Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Men uansett så skader ikke snus andre enn deg selv! Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 En kamerat tar med seg en stokk fra Sverige nå! Wohoo. En stokk? Du skal ikke be han ta med seg en rull snus også? Pølse kalles det her Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Stokk brukes her (oslo) ... og Skruff finnes i både porsjon og bake snus..... *edit: må bare legge inn god ordet for skruff,siden jeg jobber på GS der den snusen distrubieres fra innimellom.... knakendes god snus!! Endret 7. mars 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
morgus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Da blir det en boks med skruff på meg i morra, er det noen spesiell smak på den siden så mange liker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg