Jan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 general 50g 48 kr rema1000. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hallo! General er for urbane BI-studenter og den slags. Er kun "hippe" studenter som drikker Café Mocca fordi svart kaffe smaker dritt, som bruker General. Iaf General Potion. Som stolt snuser i ei årrekke, og ekte bondesønn finnes det derimot kun en snus. <---- Og tro ikke at det er General under leppa på dette bildet. (Avatar) Og med en times biltur unna nærmeste butikk i Sverige, benytter man seg heller aldri av norsk snus (Plastikkesker?! Snusesker skal lages av papp, og inneholde tagl!) Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Göteborgs rape renner etter en times tid... Ettan er stygg smak for min del. Så jeg ender opp med General! Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hallo! General er for urbane BI-studenter og den slags. Er kun "hippe" studenter som drikker Café Mocca fordi svart kaffe smaker dritt, som bruker General. Iaf General Potion. Som stolt snuser i ei årrekke, og ekte bondesønn finnes det derimot kun en snus. <---- Og tro ikke at det er General under leppa på dette bildet. (Avatar) Og med en times biltur unna nærmeste butikk i Sverige, benytter man seg heller aldri av norsk snus (Plastikkesker?! Snusesker skal lages av papp, og inneholde tagl!) Enig snus i papp er best !! plastik er bull shit snus reiser ofte til sverige og kjøper EKTE snus !! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bare lurte på en ting; Er det vanlig å få vondt i halsen om man ikke har snuset så mye før? Eller har jeg bare en forkjølelse på gang...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bare lurte på en ting; Er det vanlig å få vondt i halsen om man ikke har snuset så mye før? Eller har jeg bare en forkjølelse på gang...? Spørs om du har svelget litt væske, noe som du helt sikkert har. Kan være litt sterk i begynnelsen den. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Bare lurte på en ting; Er det vanlig å få vondt i halsen om man ikke har snuset så mye før? Eller har jeg bare en forkjølelse på gang...? Spørs om du har svelget litt væske, noe som du helt sikkert har. Kan være litt sterk i begynnelsen den. Ja, når du nevner det så. Men hva ellers skal man gjøre når det renner som værst? Bare svelge og bli vant med det? Føler meg noob i snusing, gjør det bare som kos en gang i blant. Endret 3. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Går bedre etterhvert. Da klarer du å unngå at det renner så mye. En kamerat tar med seg en stokk fra Sverige nå! Wohoo. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Med meg så renner det ikke (jo såklart etter en tid) men da er det bare å spytte ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 En kamerat tar med seg en stokk fra Sverige nå! Wohoo. En stokk? Du skal ikke be han ta med seg en rull snus også? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Gøteborgs rapè er veldig bra.. personlig liker jeg den og gennral best, bleier er ikke noe å statse på. det smaker dårlig og er gennenerelt sett dårligere syntes jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja... for det er så kult og putte "jord" under leppa! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja... for det er så kult og putte "jord" under leppa! zå klartz, man drar damzorz med sn0s!" Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Yehey. En stokk med Skruf ligger og lurer... Haright! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det heter en pris, en sylinder og ei dåse :] Og i mine øyne er det kun fire sorter som funker. General løs, Ettan, Petterøes Blå og Grov snus. Baker på rundt 30 sekunder, har den i i en halvtime og bruker rundt ei dåse hver dag. Endret 5. februar 2005 av Loeve Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jeg forstår bare ikke vitsen med å bruk snus/røyke! Hva er vitsen med å bruke penger på å ødelegge kroppen sin? Latterlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei!Jeg forstår bare ikke vitsen med å bruk snus/røyke! Hva er vitsen med å bruke penger på å ødelegge kroppen sin? Latterlig! Det er godt? Sukker koster penger. Sukker ødelegger deg også. Du spiser vel sukker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg