Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo!

 

General er for urbane BI-studenter og den slags. Er kun "hippe" studenter som drikker Café Mocca fordi svart kaffe smaker dritt, som bruker General. Iaf General Potion.

Som stolt snuser i ei årrekke, og ekte bondesønn finnes det derimot kun en snus.

 

<---- Og tro ikke at det er General under leppa på dette bildet. (Avatar)

 

Grovsnus_Lossnus.jpg

 

Og med en times biltur unna nærmeste butikk i Sverige, benytter man seg heller aldri av norsk snus (Plastikkesker?! Snusesker skal lages av papp, og inneholde tagl!)

Lenke til kommentar
Hallo!

 

General er for urbane BI-studenter og den slags. Er kun "hippe" studenter som drikker Café Mocca fordi svart kaffe smaker dritt, som bruker General. Iaf General Potion.

Som stolt snuser i ei årrekke, og ekte bondesønn finnes det derimot kun en snus.

 

<---- Og tro ikke at det er General under leppa på dette bildet. (Avatar)

 

Grovsnus_Lossnus.jpg

 

Og med en times biltur unna nærmeste butikk i Sverige, benytter man seg heller aldri av norsk snus (Plastikkesker?! Snusesker skal lages av papp, og inneholde tagl!)

Enig snus i papp er best !! plastik er bull shit snus reiser ofte til sverige og kjøper EKTE snus !! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bare lurte på en ting; Er det vanlig å få vondt i halsen om man ikke har snuset så mye før? Eller har jeg bare en forkjølelse på gang...? :hmm:

Spørs om du har svelget litt væske, noe som du helt sikkert har. Kan være litt sterk i begynnelsen den.

Lenke til kommentar
Bare lurte på en ting; Er det vanlig å få vondt i halsen om man ikke har snuset så mye før? Eller har jeg bare en forkjølelse på gang...? :hmm:

Spørs om du har svelget litt væske, noe som du helt sikkert har. Kan være litt sterk i begynnelsen den.

Ja, når du nevner det så. Men hva ellers skal man gjøre når det renner som værst? Bare svelge og bli vant med det?

 

Føler meg noob i snusing, gjør det bare som kos en gang i blant. :)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Det heter en pris, en sylinder og ei dåse :]

 

Og i mine øyne er det kun fire sorter som funker. General løs, Ettan, Petterøes Blå og Grov snus. Baker på rundt 30 sekunder, har den i i en halvtime og bruker rundt ei dåse hver dag.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hei!

Jeg forstår bare ikke vitsen med å bruk snus/røyke! Hva er vitsen med å bruke penger på å ødelegge kroppen sin? :nei: Latterlig! :sick:

Det er godt? Sukker koster penger. Sukker ødelegger deg også. Du spiser vel sukker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...