kake_fredrik Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 åsteikje.. Går det ann å abbonere på snus? Trudde seriøst ikkje det var så sinnsjuk stor forskjell fra å kjøpe i noreg eller sverige jo over halvpris det fleste steder =( sørgelige greier egentlig... fordi snus er ett mye bedre alternativ en røyk! Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Testa snusworldwide.com for et par år siden, mest for moro skyld... Bestilte 2 tårn, med levering adresse i bergen.. gikk en uke, så ringte det ei dame fra tollvesenet, og spurte om jeg virkelig hadde bestilt snus fra sverige. tror jeg endte med å spare 20 kroner tilsammen på 20 bokser snus, i forhold til rema pris. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tenkte eg sku prøve websnus.com.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 snusen er der så lenge som mulig. Bruker som regel å bli litt vel ødelagt etter 1,5-2 timer. Baketid -> 0-20 sek, noen ganger orker man ikke å bake heller, bare legge den opp. Legg opp for teh win. Er enkelt og greit, tar liten tid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tenkte eg sku prøve websnus.com.. Si ifra hvordan den affæren gikk da Lenke til kommentar
Instict Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Eg kjem nok ikkje til å bestille før januar:) Siden det er skralt med penger for tiden Men kan godt gje tebakemelding Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Eg kjem nok ikkje til å bestille før januar:) Siden det er skralt med penger for tiden Men kan godt gje tebakemelding ja gjør det! så for vi se hvor seriøst det egentlig er! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Argh! Var som vanlig urutinert og glemte å kjøpe inn nok snus til romjula! Har begynt å få svake nikotinabstinenser, måååå ha snuuus! Avhengig, øh, ikke jeg nei! Kan slutte nåååår som helst! Jeg er nikotinslave og jeg elsker det, men nå må jeg finne en bensinstasjon som er åpen 2. juledag! Lenke til kommentar
Instict Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg også slet med å finne en åpen bensinstasjon... 2/3 var stengt... Men det var første juledag tho Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Beklager vis spørsmålet har vært oppe før, men stemmer det at prisen på en boks vil stige til rundt 100kr neste år? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Beklager vis spørsmålet har vært oppe før, men stemmer det at prisen på en boks vil stige til rundt 100kr neste år? Jaj, "Go" lille russland norge Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Beklager vis spørsmålet har vært oppe før, men stemmer det at prisen på en boks vil stige til rundt 100kr neste år? Seriøst? /me må begynne og stjele for å få snus, herregud vi lever jo faen meg i en komunist stat Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 100 kroner? Å herregud. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 blir mange turar til Sverige då eg veit ikkje om det lønnar seg tho, bur jo på vestlandet... men så lenge eg trur det lønnar seg så er vel det nok Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det koster "bare" 60kr forsatt grrrrr Lenke til kommentar
dell_hell Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 blir mange turar til Sverige då eg veit ikkje om det lønnar seg tho, bur jo på vestlandet... men så lenge eg trur det lønnar seg så er vel det nok faen da!! flytter til sverige!! norge er at av verdens rikeste land, men allikavel kommer pris til å koste 100 kr??!!!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det koster "bare" 60kr forsatt grrrrr 48? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det koster "bare" 60kr forsatt grrrrr 48? er 60 på vestlandet! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 En boks koster 57 kr på min lokale snus-sjappe (en kiosk ved navn "Kirre") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg