kake_fredrik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 ja lager denne tråden for å finne ut hva slags snus folk liker der uti den store verden jeg liker selv hawken,rödaläka og vanlig general:D av bleier/porsjon så liker jeg: alle slags catch mini også moca Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har bare smakt General, så derfor blir også svaret mitt General Btw, finnes det ikke en slik tråd allerede? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Btw, finnes det ikke en slik tråd allerede? Sikkert nok, men med over tre millioner poster er det nesten alltid en nesten tilsvarende en Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har bare smakt General, så derfor blir også svaret mitt General Btw, finnes det ikke en slik tråd allerede? å? vet ikke jeg! er veldig kjipt og loke opp gamle tråder da! jj gennis det er jo det folka har nå til dags? men catch syntes det er litt mer egnet til undom! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Btw, finnes det ikke en slik tråd allerede? Sikkert nok, men med over tre millioner poster er det nesten alltid en nesten tilsvarende en Sant nok. Tenkte på en som ble laget nå nylig, men fant ut at den var litt annerledes, so keep up the good work, fool Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 General general har monopol tydligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Løs: 1. Ettan 2. Skruf 3. General 4. Grov Snus 5. Petterøes Blå 6. Skoal 7. Göteborgs rapè 8. Røda Lacket 9. Tiedemanns Grønn Porsjon: 1. Catch 2. Skruf 3. Göteborgs rapè 4. General 5. Mocca Endret 5. november 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Holder meg til general, løs seffølgelig Men kan være godt og variere litt for å ikke gå lei Endret 5. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 General. Finnes det noe annet? Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvordan er skruf tranebærsnusen a? noen som har prøvd den? ser spennende ut... Og ikke minst, er den å få tak i overalt på svinesund? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Snuser bare "bleier". Orker ikke å streve med å bake Så den beste porsjon snusen blir vel : Gøteborgs Rape Lenke til kommentar
bernini Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Faen så mye snusprat det skulle være overalt da, synes jeg nettopp leste en annnen snus-tråd Er på min 4. sluttedag og jeg har det ikke bra Er det normalt å bli forbanna sulten og hissig? For å svare på topic: Løs: General (Skruf og Ettan er ikke så verst) Portion: General White Savner generalen min - gordito Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) INGEN! Snus og røyk er ikke bra! EDIT: Det er stygt å se på folk som snuser... Leppa blir liksom UBER STOR, hvis du først kysser en røyker og så en ikke røyker etterpå så skal du merke forskjell! Det er jo mange som begynner å røyke sånn i 12 - 16 års alderen fordi de synes det er "kult"! Etter noen år så er det plutselig ikke så kult lenger, fordi du har skjønt hva det kan gjøre med deg. Mamma er legesekretær på Radiumhospitalet, veldig mange av de som dør der i alderen 30 - 35 år dør pga. røyk.. Endret 5. november 2004 av xerminx Lenke til kommentar
salif Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 General snus, dvs. vanlig bakesnus Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Snus smaker generelt rævva. Endret 5. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Mocca med mint smak! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Mocca med mint smak! ja! men den rosa er også god! glemte og legge til: skruff det er også godt! det som smaker dritt er genneral bleier gennerelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg