Ferrum Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg driver på å kikker etter bilstereo til å putte i den nye bilen min =) Men finner veldig lite om dette på nettet, liker å ha mange valg, så jeg kan sammenligne priser... Er det noen som vet om noen nettbutikker som *Bare* driver på med bilstereo og høyttalere osv...? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dette lurer jeg også på... Lenke til kommentar
slackies Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://www.bilradiospesialisten.no/ er bra, handler kun der. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Bilradiospesialisten, Deal.no, Komplett.no og bittelitt på Netshop.no.... Har størst utvalg på de to førstnevnte.... Husk at google finner alt... Endret 5. november 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Bilradiolagret and MDS Lenke til kommentar
1955 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har du tenkt å gå så hardt til verks at du trenger spesialforretning ? Lenke til kommentar
Ferrum Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har du tenkt å gå så hardt til verks at du trenger spesialforretning ? hehe... Neida, men liker som sagt å ha masse å se på, sammenligne priser og finne ut hva som er best, for mitt behov... Så jo mer jo bedre...! Har kommet inn masse bra hittil, vil gjerne ha flere, hvis det finnes...?! Bilradiospesialisten er den sida som ligner mest på det jeg var ute etter... Veldig bra oversikt der...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå