DesertGlow Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 TEST: MSI Mega Player 516 MSI fortsetter å kjempe om markedsandeler i markedet for MP3-spillere. Mega Player 516 er deres seneste stjerneskudd. Har MSI truffet blink denne gangen? Les artikkelen her Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vi legger til at denne spilleren også fåes i en versjon med Blåtann-støtte, som gjør at man kan bruke den som et trådløst hodesett. Kan man da også bruke blåtannen til å overføre filer til spilleren? Det hadde vært litt kjekt! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har SD-brikker og et godt hodesett. Denne spilleren er akkurat det jeg trenger. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg reagerte litt på at spilleren ble sett på som noe dyr. 1100 kr. for en Mp3-spiller med 256 MB er da vel ikke spesielt dyrt? Ellers en god test. Så ganske bra ut den der. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Vi legger til at denne spilleren også fåes i en versjon med Blåtann-støtte, som gjør at man kan bruke den som et trådløst hodesett. Kan man da også bruke blåtannen til å overføre filer til spilleren? Det hadde vært litt kjekt! Dagens BT-standard er ikke særlig godt egnet til å overføre større mengder filer. Til dette er kapasiteten alt for dårlig. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg reagerte litt på at spilleren ble sett på som noe dyr. 1100 kr. for en Mp3-spiller med 256 MB er da vel ikke spesielt dyrt? Ellers en god test. Så ganske bra ut den der. Prisen på non-BT-versjonen ser ut til å ha droppet ca 300 kroner siden testen ble skrevet.... Her må det oppdateres ja. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vi legger til at denne spilleren også fåes i en versjon med Blåtann-støtte, som gjør at man kan bruke den som et trådløst hodesett. Kan man da også bruke blåtannen til å overføre filer til spilleren? Det hadde vært litt kjekt! Dagens BT-standard er ikke særlig godt egnet til å overføre større mengder filer. Til dette er kapasiteten alt for dårlig. Joa, men det hadde vært kjekt hvis man bare skulle "slenge" på en sang eller to. Da slipper man kabelstyret. Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvor får man kjøpt Adaptor fra Minijack 2,5mm til 3,5 sånn at man får brukt andre hodetelefoner? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvor får man kjøpt Adaptor fra Minijack 2,5mm til 3,5 sånn at man får brukt andre hodetelefoner? Hvor bør jeg se først for å finne noe sånt? Noen som nettopp har vært ute å kjøpt en sånn overgang eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå