sub_sonic Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hallo... skal prøve og oprette en com conection mellom pc`n og min 6600 via bluetooth. Når jeg trykker på bluetooth serial port kommer det opp et spm. på mobilen om jeg vil gota, jeg trykker ja, men det kommer opp at jeg trykker ned og avbryter det på pc`n... Noen som veit hva som kan være galt.. mvh Geir Olav Nilsen Lenke til kommentar
nixon Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hallo... skal prøve og oprette en com conection mellom pc`n og min 6600 via bluetooth. Når jeg trykker på bluetooth serial port kommer det opp et spm. på mobilen om jeg vil gota, jeg trykker ja, men det kommer opp at jeg trykker ned og avbryter det på pc`n... Noen som veit hva som kan være galt.. mvh Geir Olav Nilsen Det er noe herk det der. Masse hacking og plundring, men så plutselig virker det. Tror du må velge en felles serial port som er ledig og så forsøke å bruke den. Det er bare 5 forskjellige programmer eller veivisere som man kan gå innom for å koble til blåtann enheten. Det bidrar til å gjøre alt veldig uoversiktlig... Jeg har brukt det i ett år nå og er fremdeles ikke helt trygg på om det vil virke eller ikke fra gang til gang... Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er nok en eller annen instilling du har satt feil.. Det finnes tråder her på forumet om dette problemet.. Søk litt så finner du det nok Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 haha, er vel som meg. Koble til mobilen fra pcn med bt serialport. Tilkoblingen faller fra hverandre, mobilen spør pcn om jeg kan vil på (liten boble ved klokka) jeg trykker på den, alt er fryd og gammen Er sikkert en sær metode for deg også, du kan jo teste sp2 og siste drivere til usb dongelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå