Saet Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Satt her å spilte Doom 3, så tenkte jeg at jeg skulle sjekke varmen på kortet og det var oppimot 70 grader.... Kortet er ikke klokket og er orginalt XT-PE. Noen ideer hvordan jeg kan få ned denne varmen ? Det er standard kjøler, jeg får heller ikke plass til VGA silenceren til Artic Cooling. Har planlagt vannkjøling, men det blir senere. Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har samme kortet, 70 grader ved spilling Doom 3 er ikke unormalt. Bare kjør på du! Lenke til kommentar
Saet Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Dette må da kunne skade div. komponenter på skjermkortet ? Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nei, kortet er laget av matriale som tåler varme langt over 70 gr, uten at jeg husker mer omkring dette. Men du burde kanskje ordne deg litt bedre luftgjennomstrømning av kabinettet. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Satt her å spilte Doom 3, så tenkte jeg at jeg skulle sjekke varmen på kortet og det var oppimot 70 grader....Kortet er ikke klokket og er orginalt XT-PE. Noen ideer hvordan jeg kan få ned denne varmen ? Det er standard kjøler, jeg får heller ikke plass til VGA silenceren til Artic Cooling. Har planlagt vannkjøling, men det blir senere. har du tilstrekkelig luftsirkulasjon inne i kabinettet? er det noen vifte i front eller i nærheten av VPU kjøleren som sørger for frisk luft til den? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kjernen skal vistnok overleve 120 grader i en kortere periode, men jeg ville ikke testa Lenke til kommentar
wim Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kjøp ett par ekstra kabinettvifter og fiks opp i kabelspagettien inne i kabinettet ditt (flytt kabler vekk fra steder som er viktig for gjennomstrømning av luft) Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kjernen skal vistnok overleve 120 grader i en kortere periode, men jeg ville ikke testa huff, nei... XT korta er vanskelige nokk å få tak i fra før til att man skal prøve om det tåler max temp... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Men som sagt, 70 grader etter en spillrunde er helt normalt med standardkjøler. Mitt ligger på 55 grader etter spilling, og jeg har ATI silencer 4. Lenke til kommentar
Saet Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Har Barebone, med mesh window. Så egentlig har det bra med luft. Endret 5. november 2004 av Saet Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://www.driverheaven.net/showthread.php?s=&threadid=47964 Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jepp 70 grader her og. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) kjernen skal vistnok overleve 120 grader i en kortere periode, men jeg ville ikke testa Mitt FX5600 kort hadde denne temperaturen noen ganger før pc`en restartet seg...er ikke å anbefale for nå er det ødelagt Måtte sette inn mitt gamle TI4400 kort Endret 5. november 2004 av kåre klut Lenke til kommentar
wim Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kjernen skal vistnok overleve 120 grader i en kortere periode, men jeg ville ikke testa Mitt FX5600 kort hadde denne temperaturen noen ganger før pc`en restartet seg...er ikke å anbefale for nå er det ødelagt Måtte sette inn mitt gamle TI4400 kort Geforce fx5600 har ingen verdens ting med ATI x800 å gjøre Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Å...sier du det? Det var kun ment som et eks på høy kjerne temp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå