Macint0sh Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 17:00, CAT-scan skrev:Hva slags filtype er det? WMV. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 lasta ned den lille på snaut 30 meg jeg...var ikke så værst kvalitet på den heller, bra video... Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Nå har jeg sett begge filmene, og forstår nå at jeg garantert kommer til å kjøpe spillet, men vil trolig ikke spillet det noe særlig... Jeg kommer til å være så redd at jeg ikke vil orke å spille det! Liker fra før ikke mørke grøsser-fps'er så selvom jeg må ha det og sjekke det ut vil jeg nok ikke kose meg når jeg spillet det... Lenke til kommentar
tomwe Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 00:31, Raggie skrev:Nå har jeg sett begge filmene, og forstår nå at jeg garantert kommer til å kjøpe spillet, men vil trolig ikke spillet det noe særlig... Jeg kommer til å være så redd at jeg ikke vil orke å spille det!Liker fra før ikke mørke grøsser-fps'er så selvom jeg må ha det og sjekke det ut vil jeg nok ikke kose meg når jeg spillet det... Husk på at du er 1 år eldre når spillet kommer ut da. Mye kan skje på den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå