wim Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hva gir best ytelse når vi tenker ytelse / pris. Jeg er villig til å softmodde. Jeg har hørt at endel av le-kortene ikke vil la seg softmodde så bra. ATI er helt uaktuelt, en av grunnene til dette er bl.a. ingen linux driver som fungerer bra (møkkafirma). EDIT: hva med 128/256? hva gir best ytelse Endret 5. november 2004 av wim Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hm.. 6800LE er vel mest ytselse for pengene, men jeg ville gått for 6800NU. Lenke til kommentar
wim Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg finner ikke NU i noen netshops Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37217 Er ikke mange som har 6800 på lager for tiden ser det ut som. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) 256 MB gir nok litt mer ytelse på dette stadiet ja... LE kortet som er på tilbud hos komplett denne uken gir nok mye for pengene.. *Edit: Det kortet på MPX virka jo også som ganske mye for pengene.. Regner nok med at de gir ca. like mye for pengene.. komplett sitt er kanskje i førersetet denne uken da det er på tilbud. Så spørsmålet er jo egentlig: Hvor tykk er lommeboka di? Endret 5. november 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå