Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 QUOTE #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Dette med "fire linjer" fungerer bare ikke. Jeg bruker vanligvis gammel hardware 2 kolonner. Før hadde jeg en signatur på fire linjer der. Men når jeg brukte amobil-skinnet som ikke er like bredt hadde jeg hele sju linjer. Tar dere poenget mitt? Dessuten: når man lager en åpen linje tar det ca like stor plass som to linjer. Skal dette regnes som en linje, eller som to? Jeg også sett moderatorer som har hatt rundt to linjer med skrift, en mellomrom-linje og deretter en ny linje. Slik at det tilsvarer fem linjer med skrift. For en stund siden hadde jeg også det slik. To linjer med skrift, en åpent mellomrom også en linje til med skrift. Da fikk jeg den fjernet for for mange linjer i signaturen: og en eller annen moderator skrev *Maks fier linjer* eller noe sånt. Kommentar nummer 2 kan det vel lages en regel til: men man må faktisk forandre retningslinjene når det gjelder kommentar nummer 1. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nei, dette kommer ikke til å forandres. Klar over problemer rundt forskjellige skins, men her bruker man sunn fornuft, og det går da særlig på linjeskift. Forøvrig: Tom linje = en linje, selv om det kanskje tar litt mer plass. Alt slikt blir flisespikkeri. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 QUOTE (DesertGlow @ 05/11/2004 : 16:11) Tom linje = en linje, selv om det kanskje tar litt mer plass. Alt slikt blir flisespikkeri. Greit nok. Men dette bør du tydeligvis informere bedre om: slik at folk med tre linjer skrift og en tom linje ikke får signaturen sin fjernet. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 QUOTE (INGaR @ 05/11/2004 : 16:32) QUOTE (DesertGlow @ 05/11/2004 : 16:11) Tom linje = en linje, selv om det kanskje tar litt mer plass. Alt slikt blir flisespikkeri. Greit nok. Men dette bør du tydeligvis informere bedre om: slik at folk med tre linjer skrift og en tom linje ikke får signaturen sin fjernet. Kan ikke si at jeg har opplevet dette som noe problem. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvem bryr seg om signaturen din uansett, bortsett fra at den tar opp unødvendig plass på skjermen ? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Vil bare tillføye litt informasjon, selv om det er tillatt med 4 linjer betyr det ikke at man trenger å fylle dem til randen i en oppløsning av 1600x2000px, get the point? QUOTE (Nettikette)Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 QUOTE (Saftis @ 05/11/2004 : 19:38)Hvem bryr seg om signaturen din uansett, bortsett fra at den tar opp unødvendig plass på skjermen ? Eller man kan bare slå de av? Kontrollpanel > Alternativer: Foruminnstillinger > "Ønsker du å se andre medlemmers signaturer når du leser tråder?" sett til "Nei" i dropboksen. *problem solved* Utenom at de tar "unødvendig plass på skjermen", så er det også irriterende. Har du lest de en gang, så behøver du egentlig ikke å lese de om og om og om igjen. Likevel så er de der? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 QUOTE (MRN @ 06/11/2004 : 09:21) Utenom at de tar "unødvendig plass på skjermen", så er det også irriterende. Har du lest de en gang, så behøver du egentlig ikke å lese de om og om og om igjen. Likevel så er de der? Ja, jeg synes det er gøy med signaturer som inneholder noe fascinerende eller morsomt, men slike fjortis-hardware-spec sigger er noe av det mest uinteressante jeg kommer over, hva er mel mer standardisert enn datadeler liksom ? Jeg blir ikke kåt av å lese komplett sitt vareutvalg, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 @Saftis: Hvis jeg ikke tar helt feil så er det faktisk ikke lov med hardware-spec i signaturen. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 QUOTE (Waldmeister @ 06/11/2004 : 14:43) @Saftis: Hvis jeg ikke tar helt feil så er det faktisk ikke lov med hardware-spec i signaturen. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=226402 Skulle vel være lov det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg