Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg hadde en post for en stud siden hvor jeg ville har registreringsdato under avataren på lik linje med postcount. Det fikk forumet! Men jeg synes en ting til som kunne vært interessant var å se hvor folk bor i landet, så kanskje bosted også kan stå der? Hadde vært kjempeflott. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det hadde vært tøft, men nå kan jo hvem som helst skrive "Hos morra di" eller lignende... Men hvis det hadde blitt laget en meny over steder i Norge kunne det jo fungert. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det var slik før. Fordi folk gjerne skriver 10.0.0.1, 192.0.0.1, localhost, hjemme og annet tull så har det ikke noe for seg desverre. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) QUOTE (DesertGlow @ 05/11/2004 : 16:09) Det var slik før. Fordi folk gjerne skriver 10.0.0.1, 192.0.0.1, localhost, hjemme og annet tull så har det ikke noe for seg desverre. Så kjedelig at noen skal ødelegge... Men denne fabelaktige ideen til Thompzen trur jeg faktisk kunne ha fungert. Endret 5. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det finnes jo databaser som bare inneholder postnummer og poststed.. Husker vi hadde noe på VGS til Access vertfall ( ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Så var det dette med å ikke lage for mange hjemmesnekrede løsninger da. Dette forslaget har vel svært liten nytteverdi, så da ser jeg ikke hvordan det skal kunne forsvare at man må tukle med templaten... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Får se om jeg ikke er snill og legger det inn når jobbingen med å lage nye templates settes i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg