Rånni Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har en Athlon64 3400+ prosessor, et msi K8N neo hovedkort og et Gainward 6800gt kort. Jeg får ikke dette til å funke. Har sendt både hovedkortet og prosessor tilbake for sjekk om det var noe galt, men alt er fint. Og fikk tilbake at jeg burde prøve å kjøpe et "kraftigere" powersupply. Det jeg har nå er på 340W, skal ikke det være nok? Og hvis ikke, hvor mye burde jeg ha? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 340W skulle i utgangspunktet være nok. Watten blitt litt vannet ut av enkelte produsenter nå men.. Kan han mye watt uten at den klarer å trekke all verden. Hvilket merke/type psu har du? hvor mange ampere på 12V? Hvilke problemer opplever du med maskinen? Feiler den når du f.eks kjører Prime95? Lenke til kommentar
Rånni Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det er cheiftec med 15A på 12V. Problemet er at den rett og slett ikke booter, i det heletatt. Ble du noe klokere på det? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 på min gamle datamaskin hadde jeg en amd 1800+, 256 MB ram, 2 stk hdd, cd-rom, cd-brenner, 2x 30 cm katoder, 2 kabinettvifter, 1 stk volcano 11+ til cpu-kjøler.. dette kjørte fint på 250 watts PSU. tror vel at 360 skal være nok Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er cheiftec med 15A på 12V.Problemet er at den rett og slett ikke booter, i det heletatt. Ble du noe klokere på det? Det kan jo tenkes at det er noe galt med PSU'en Lenke til kommentar
wim Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sjekk svaret mitt i denne tråden Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jau, legg hovedkortet på et bord utenfor kabinettet og prøv å start maskinen da. Og da kun med HK,CPU,skjermkort og èn rambrikke. Lenke til kommentar
Rånni Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har gjort dette, men kan jo alltids prøve igjen. Skal rapportere om det ikke funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå