snikksnakk Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Slettet nettopp 5GB fra en av harddiskene på maskinen. Alle filer og foldere er borte fra filutforsker, men det er ikke blitt frigitt plass på disken! Vanligvis legger disse seg i Norton Protected Recycle Bin, og jeg må tømme denne for å få frigitt plass. Filene la seg ikke her denne gangen, så jeg mistenker vel at det er Norton som har skylda. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hm rart tilfelle Kanskje de forsvinner hvis du defragmenterer disken? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Prøv en diskopprydding og degfragmentering Lenke til kommentar
snikksnakk Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Prøvde defragmentering uten å lykkes siden den trenger minst 5% ledig diskplass. Det var jo de 5GB'ene jeg sletta jo! Må slette mer og teste. Lenke til kommentar
StigK Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sjekk søppelkassa di du. Norton tar over maskinen din, også søppelkassa. Husker ikke hvordan jeg fikset det. Høyreklikk eller noe sånt på iconet. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 høyreklikk på søppelbøtta og slett norton protected files Lenke til kommentar
snikksnakk Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Som jeg sa; Det er det jeg bruker å gjøre til vanlig for å fjerne filene permanent. Høyreklikke på søppelbøtta og velge "Empty Norton Protected Files". Men denne gangen var dette ikke mulig. Løsningen er derimot funnet; Jeg måtte kjøre komplett liveupdate fra Norton. Jeg kjørte den bare på enkelte deler sist jeg kjørte den. Når den fikk "lov" å gjøre helt som den ville var alt ok! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 deaktiver "System overvåking". den stjeler en del GB. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 høyreklikk på søppelbøtta og slett norton protected files du må høyreklikke på "norton protected recycle bin" og tømme søppelkurven, så må du høyreklikke på den igjen og velge "purge all files". dette vil løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå