baresorgen Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Når jeg skal vise dvdfilm med pc (har 16 MB ATI Mobility Radeon 4X AGP 3D på DELL inspiron 4100) får jeg kun svarthvitt bilde. Det er dessuten litt uklart. Er det noe jeg kan gjøre? Er det tv el. skjermkort?? Kan jeg laste ned noe program som kan ordne på problemet? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Det kan hende du må angi om det skal være NTSC eller PAL i skjermkortinnstillingene. Det er vel PAL det skal være? Jeg fikk også sorthvitt da det sto på det motsatte av det jeg har nå :smile: Lenke til kommentar
baresorgen Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Nei, har ordnet den saken. Står på Pal for Norge. Må være noe annet. Dessuten synes jeg den fylle skjermen dårlig (skjevt bilde, ujevne kanter, liten størrelse). Det går ann å justere dette i liten grad på programvaren som følger med (ATI). Får prøve en annen tv, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
FunC Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 bruker du svhs kontakten via en scart kontakt? noen tver takler ikke svhs signal via scart, og da blir det svart/hvitt Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 *hint* Dette forumet har en søkefunksjon... det vil nok fixe problemet ditt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå