Gå til innhold

C&C Generals ZH vil ikke kjøre på 6800LE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Installer DirectX 9.0c

Har DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Driverne til 6800LE er forresten versjon 6.1.7.7

Det er samme feil om igjen?

Jah, det er nok det. Trur ikke det funker å installere spillet på nytt, for det trur jeg jeg prøvde forrige gang, med det gamle skjermkortet.

Har du prøvd å reinstallere directx?

For å være dønn sikker på at alt funker.. installer directx etter at du har installert grafikkdriverne?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å reinstallere directx?

For å være dønn sikker på at alt funker.. installer directx etter at du har installert grafikkdriverne?

Hmm, det kan jeg prøve.

Litt Off-Topic: Funker EXPERTools 3.18 (Opprinnelig ment for Gainward sine 6800-kort, siden det kun er tilgjengelig fra Gainward sine sider) på mitt Leadtek 6800LE-kort? Ville prøve å justere hastigheta på NV5-silencer'n min...

Edit: Nei, det funka ikke å installere DirectX 9.0c på nytt. Noen andre som har noen gode forslag til hvordan jeg kan fikse dette problemet?

Endret av shilseth
Lenke til kommentar

Problemet løste seg ved å slette "Options.ini" som ligger i mappa "Zero Hour Data" i Mine Dokumenter. Man kan vist ikke kjøre i 1280x960 oppløsning, som var min tidligere innstilling, med dette kortet/driverne. Litt synd egentlig, men så lenge jeg får spilt spillet så er jeg fornøyd.

Fant løsningen ved å lete rundt på forumet på hjemmesiden til C&C Generals/Zero Hour og EA Games.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...