emacoolit Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Her er en link til GameRankings, en samleside for alle gamereviews på nettet. HL2 ligger godt an, men Halo 2 leder. GTA:SA har falt noe i det siste http://www.gamerankings.com/ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg tror de fleste som er mer enn middels engasjert for spill allerede vet av denne siden. Det er en flott ressurs, dog. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Dette var ment som informasjon til de som ikke visste om siden. Men du har nok rett i at de fleste vet om den. Det er som er kult med den siden akkurat nå er kappløpet mellom de tre store titlene, samt "Ratchet & Clank 3", dersom man synes at sånt er kult, vel å merke. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har enda ikke møtt noen som ikke synes Ratchet & Clank er rått etter å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ikke noe stygt å si om Ratchet & Clank. Vet det er mange som synes det er såååå dårlig, før de har prøvd det. Men jeg sier bare, prøv det, og se at det er kult. Plattformspill er undervurdert. Litt off topic der altså... Uansett, takk for tipset, siden jeg faktisk ikke visste om den siden der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå