RaymondJ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei Har akkurat fått meg en slik Dell Axim X30 med innebygd trådløst nettverkskort. Er det noen som har en enkel forklaring "For Dummies" om hvordan man kommer seg på nett med denne? Har ikke trådløst nettverk (eller bredbånd for den saks skyld) hjemme, men har kompiser som har dette. Får søkt inn nett hos kompis av meg (ukryptert), men ikke pokker om jeg skjønner hvordan man kommer på nett. Må man opprette konto og slikt (har brukernavn og passord som jeg bruker på ISDN linje hjemme) for å komme ut? Forsto det slik at det var nesten så enkelt at hadde du nett så kunne du bare surfe ivei uten noe mere hokus pokus (så lenge nettet ikke er kryptert). Hater å ha stæsj, men ikke skjønne åssen man skal bruke det.... Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Du skulle finne svar på det meste på WiFi Guide eller WiFi FAQ for the Dell Axim Stein-R. Sandnes Lenke til kommentar
RaymondJ Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Takk for det!!! Her var det mye bra info. Skal titte nærmere på det i kveld. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Når du beveger deg på et område med WLAN, og har antennen påskrudd, skal det automatisk komme en melding om at den har funnet et trådløst nettverk, og du kan velge om nettet kobler deg til internett eller VPN. Dersom eieren av nettet har skrudd av visning av SSID vil ikke det skje automatisk. Dersom vedkommende har skrudd på MAC filtrering vil det ikke fungere. Endret 5. november 2004 av Lurifaksen Lenke til kommentar
RaymondJ Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 da sitter jeg a legger inn et svar her via ppc'en :-) det var sa enkelt som det burde vare. Digg nar man far til ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå