RaZoR_ Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! på de hovedkorta som har nForce 420 chipsett, så er det integrert GF2 kort, men har det skjermkortet ram selv? eller kjører det shared memory?? noen som vet? skal bygge en billig pc for en bekjent nemlig... Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 NForce kortene har et innebygget GEForce 2 MX kort. Jeg vil tro at disse kortene har sitt eget dedikerte minne (32 eller 64 MB), og kan ikke huske å ha lest noe om de som tilsier at de kjører shared memory. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 nei den deler rammen med PC-en,i bios tror jeg du kan velge hvor mye som skal bli "shared" Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Det er nok rett det som står ovenfor ja... skjerkortet deller minne med resten av ramma dine.. Systemet fungerer også greit til spilling.. Satt akkurat opp ett slikt system og det ser ut til å fungere veldig bra! 2200 3dmarks med standard drivere og xp1800... Skal prøve med en oppdatering av driverene nå.. Liker dette hovedkortet allerede jeg.. onboard lyd,vga og lan... samt støtte for 6 usbporter.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kortet bruker sharde memory. Har du en ram-brikke tar det 32, har du 2 tar det 64. En venn av meg er veldig fornøyd med hans nfoce 420d-hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå