yamano Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Vell hadde planer om en slags kofert mod, men det store spørsmålet er om det i det heletatt er mulig å gjenomføre http://dataportalen.com/yamano/Pic/Icomming.jpg (en lett Tegning av prosjektet) Okey planen er følgede,.. Først montere hovedkortet, med graffik-kort i en Slags box kan minne om de laptop kofertene fra clasolson http://www.clasohlson.com/images/products/...7-06_101949.jpg Målene skal være rudt 37x29x6 (cm) Meningen var at jeg skulle kjøpe meg en agp bender for å ha kjermkortet liggede og ikke stående. For å spare plass skulle pci portene loddes ut. har 2 eldre tastatur her som skulle ofres til saken, for å lage det tastaturet, Hadde også tenkt å intrigrere hardiskene inn i tastaturet ( ja jeg er ganske gode med glassfiber ) Alt dette vett jeg at jeg skulle klare,.. men problemet er,.. er det mulig å stappe vannkjølig inn i dette Trange oppsettet ? , i så fall er en radiator eller 2 på 5x22x4 (cm) kanskje litte gran vanskelig å oppdrive,.. Så er det mulig å bruke varme-elimetet til et kjøleskap/frysebox ? og bare kappe i rett størelse ? bør jeg i det heletatt prøve på no så Trangt som dette ? Endret 5. november 2004 av yamano Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Prøv å se hva som skjer! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 skal du ha to skjermer, og to tastatur? og hva er den blåe boksen? Lenke til kommentar
yamano Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) the coolkid skrev: skal du ha to skjermer, og to tastatur?og hva er den blåe boksen? Ja planen var 2 skjermer, Ikke 2 tastatur men ett, i 2 deler Og den blå'e greiå var meningå å være en tegning av box'en til hovedkortet Endret 5. november 2004 av yamano Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kanskje det kan være en idè å kjøpe et sånt der ergonomisk tastatur da? sikkert litt lettere å dele det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå