larole Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg vil gjerne gjøre en person litt sleskere ved å legge på et lite lysglimt eller et blink når han smiler. Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lag en billedserie på 8-10 bilder, av "blinket", gjerne et kryss som øker i størrelse, og så minker igjen. Legg dette på en f.eks. blå bakgrunn. Lag en avi snutt av disse bildene, 1-2 sekunder lang omtrent. Legg klippet på timelina, ett nivå over personen som smiler, og bruk transform filtert til å plassere "blinket" på rett sted. Jeg tror det skulle virke... Tommy Lenke til kommentar
larole Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Tusen takk Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Bedre å bruke png med ekte transparency info, eller f.eks psd. Å bruke blått er en dårligere metode. - Ellers er løsningen til Tdale grei nok. Kanskje ha et par ekstra layers oppå med blending-mode «screen» på også? Så glinser det litt mer enn et typisk «tegnet» utrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå