aldrimerforum Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 FInnes det ikke no nettsted der man kan satse på hvem som vinner farmen? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tviler. Men, de er jo sånn greie som du kan stemme på hvilken deltaker som bør vinne noe sånne greier! Kommer altid etter Farmen! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Tviler. Men, de er jo sånn greie som du kan stemme på hvilken deltaker som bør vinne noe sånne greier! Kommer altid etter Farmen! unterresant.. vil satse pæng! =) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 du er jo god på å tippe du. anyways. good luck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Farmen hva er det for noe Edit: Kan jo hende at centrebet har noe, kan jo vedde om det meste der... Endret 5. november 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Eurobet.com unibet.com dette er norske sider som kanske kan ha gambling på hvem som vinner farmen EDIT: når vi først er i gang , kan none liste opp flere sånne vedde sider ? Endret 5. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 snorre som vant... er 92 % sikker på at han vant Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) snorre som vant... er 92 % sikker på at han vant Jeg er 93% sikker på at han vant *humor* Endret 5. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det har stått i avisene at Snorre vant. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Når og hvor stod det? Ikke at jeg bryr meg om hvem som vant da men Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Snorre vann helv...! den drittsekken. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Farmen hva er det for noe Hehe, enig... Sånne programmer suger2k spør du meg... Det eneste av sånne programmer jeg har likt/liker er Camp Molloy, gikk på TV3 for en god stund siden, og 71 Grader Nord, det eier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå