Gå til innhold

DVI-VGA plugg..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At den koster 300 kr, utgjør også prisforskjellen på bulk og retail, og i de fleste retail, følger denne adapteren med i retail utgaven. Kanskje like greit å gå for retail da. ( tenker spesielt på radeon8500 )

Lenke til kommentar

Det hadde vært kjempefint om du kunne utdype det med to DAC'er. Kortet har DVI og vanlig. Med en adapter må man vel kunne kjøre bilder over to skjermer?

Dette er det viktig at jeg får svar på, for det kan jo hende det har mye å si , dette med at det ikke har to DAC'r

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det trenger du en dac til hver skjerm for at den skal klare å kjøre to-skjermsløsning. Har ikke kortet to slike går det ikke.

Dette vil i ditt tilfelle bety at i verste fall støtter ikke kortet ditt to skjermer, men gir mulighet for både dv og analog skjerm. Enten eller altså.

Om kortet ditt har 2 dac så kan du kjøre to skjermer uavhengig av hverandre (ulikt bilde) på hver skjerm. Det kan enten være analog analog (dvi til analog overgang) eller digital(dvi)-analog.

Jeg kjører det siste alternativet med en LCD og en vanlig 19" crt og er kjempefornøyd. Jeg har retail fra ati og multicom.

Da er en i det miste sikker på hva som er med i pakka.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 00:27, Stonescream skrev:

Slik jeg har forstått det trenger du en dac til hver skjerm for at den skal klare å kjøre to-skjermsløsning. Har ikke kortet to slike går det ikke.

Dette vil i ditt tilfelle bety at i verste fall støtter ikke kortet ditt to skjermer, men gir mulighet for både dv og analog skjerm. Enten eller altså.

Om kortet ditt har 2 dac så kan du kjøre to skjermer uavhengig av hverandre (ulikt bilde) på hver skjerm. Det kan enten være analog analog (dvi til analog overgang) eller digital(dvi)-analog.

Jeg kjører det siste alternativet med en LCD og en vanlig 19" crt og er kjempefornøyd. Jeg har retail fra ati og multicom.

Da er en i det miste sikker på hva som er med i pakka.

Hvis ditt kort er retail fra ATi, så har dette to DAC'er, dermed skal du kunne kjøre to uavhengige skjermer, CRT - CRT. Og en DVI -> CRT/VGA adapter SKAL følge med! Dette er standard for ATi retail! (R200)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...