Gå til innhold

UMTS vs Nokia 6630

Werable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du logger inn og ser innpå din konto hvordan leveringen er og om det er behandlet.

den blir vel sendt så fort de har fått den fra lageret hos leverandør, og betalingen din er registrert.

jeg betalte forskudd innpå kontoen dems for ca 2 mnd siden... :D

minnekort får du på memonor til bra pris! sjekk linken høyere opp jeg ga deg.

Lenke til kommentar

Til Dere som har bestilt RS MMC: Venter selv på en 6630, og bestilte i går et 512 MB RS-MMC fra MPX.NO ( Forøvrig billigere enn fra nettstedet ovenfor :) ).

Men etter å ha undersøkt litt, har jeg slettet ordren, da kortet nok ikke er kompatibelt med 6630. Dette er sakset fra produktinfo hos NOKIA:

"64 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC) med varmveksling

Bare kort med to spenningsalternativer som støtter 1,8 volts drift korrekt, kan brukes på Nokia 6630-telefonen."

Jeg har ikke fått bekreftet at kortet fra MPX er et sk. dual voltage card, og har dermed slettet ordren inntil videre. På sidene til Memonor står 6630 oppført som en telefon kortet passer til, men jeg ville allikevel sjekket dette. Sannsynligvis vil en kunne heve kjøpet, grunnet feilinformasjon i produktinfoen hvis det stemmer at det ikke passer.

Igjen , dette er bare noe jeg har funnet frem til på egenhånd, har ikke fått det bekreftet noe sted. Velger allikevel å poste dette, for å unngå at noen bruker penger på noe som sannsynligvis ikke funker.

Banone

Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig tro at Nokia mener at de kortene anbefales. Det ville vært rart om vanlige MMC kort ikke fungerte. Nokia skriver vel også at telefonen støtter MMC kort opp til xxMB, selv om det egentlig ikke er en spesiell grense det ikke fungerer.

Men det kan jo være at feil kort fører til kortere batterilevetid f.eks.

64 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC) med varmveksling
Oversettelse på sitt beste :thumbup: Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

6630 Må ha RS MMC. Fikk svar fra produsenten av kortet som selges av MPX, Memory Corp.:

"Thank you for contacting us regarding our RS-MMC.

I am glad to inform you that our cards are one of the only ones that can handle Dual voltage."

Så da kan vel det brukes. Håper det samme er tilfelle for kortet som selges av memonor.no.

Venter fremdeles på svar fra Nokia om hvorvidt 6630 MÅ ha et dual voltage card, eller om dette kun er et strømforbruksproblem.

Banone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...