Gå til innhold

UMTS vs Nokia 6630

Werable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte i dag at lastebilen som kommer med Nokia 6630 har fått problemer med været, og at den ikke er her i landet før mandag.

Det betyr at telefonene tidligst er i butikkene onsdag neste uke.

Stemmer det, er det noen som veit noe i denne saken?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar

jøjje....ja dette var mye greier!!!

men fint! da kommer den ivertfall!!!

:love:

PS: nettbutikkene får vel den først? er jo altid vert sånn at nettet har mobiler et par uker før butikkene...?

PSPS: jeg får den vist hjem på døra!, Så er jeg den første som har den, Skriver jeg her om den...legger ut bilder etc...

GLEDER MEG IHJEL!!! :thumbup:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar

tja kansje!? jeg fikk epost at den kommer med budbil, Jeg har jo betalt! for evighet siden...jeg vet ikke hvor den budbilen kommer fra da? om det er fra nettbutikken eller llageret der mobilen ankommer? utfra det har jeg jo da ingen anelse hvem dag jeg har den heller??? :dontgetit:

bare det at jeg er i Danmark mandag....men hjemme Tirsdag kveld da!

jeg skal snarest mulig rive av papiret!, skrive og ta bilder!!!

Lenke til kommentar
jøjje....ja dette var mye greier!!!

men fint! da kommer den ivertfall!!!

PS: nettbutikkene får vel den først? er jo altid vert sånn at nettet har mobiler et par uker før butikkene...?

PSPS: jeg får den vist hjem på døra!, Så er jeg den første som har den, Skriver jeg her om den...legger ut bilder etc...

GLEDER MEG IHJEL!!! :thumbup:

Hvilken butikk for den på mandag???

Lenke til kommentar

har så lyst på denne telefonen... den har jo bare blitt utsatt og utsatt hele tiden!!! :mad: er det noen som vet noe om det er noen nett butikker som selger den med telenor privat+...? hvis ikke så må jeg vel kjøpe den på elkjøp! og det kan ta sin tid før de får den!!! :(

gleder meg så sinnsykt til jeg får den!!!!

Endret av SkorpuZ
Lenke til kommentar

jeg kjøpte min på www.best-buy.com med telenor privat pluss abb.

jeg ser innpå min konto på siden der NÅ, at den er bekreftet ankommet lageret hos både Dangaard OG Fastshop (leverandørene) idag 22.11.

jeg regner med min kommer med budbil fra et av stedene....(siden jeg maser om ditten og datten ;) )

jeg drar til danmark idag , men hjemme imorgen kveld...om det er noen mobil her til meg da, gjenstår å se!

Min samboer tok over min 6600 igår, satt å knota, han var så søt, fant ikke ringetonene! LOL

så jeg har han sin samsung X600....Grøss & Gru-mobil....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...