Gå til innhold

UMTS vs Nokia 6630

Werable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje du skal se litt her

Helt uaktuellt!

For det første skal jeg ha med abonnement :thumbup: , for det andre handler jeg ikke av folk som ikke kan stå til ansvar for eventuelle feil med mobilen :no: - tviler sterkt på at denne "duden" sørger for å fixe mobilen hvis jeg sender den til bake til han med en feil!

Tror du? :nei:

Lenke til kommentar

håvard: har du bestilt med telenor abb?

issåfall blir den sendt fra dirbrutør nå til fredag til dit du kjøpte den!

jeg har sendt epost om jeg kan kjøre å hente den hos disbrutør.....fordi det er bare 15 min herfra...og bare dumt å sende den til bø i telemark, så til meg igjen...tar jo ei uke det!

så kansje jeg har den her på fredag!? :dribble:

Lenke til kommentar
håvard: har du bestilt med telenor abb?

issåfall blir den sendt fra dirbrutør nå til fredag til dit du kjøpte den!

jeg har sendt epost om jeg kan kjøre å hente den hos disbrutør.....fordi det er bare 15 min herfra...og bare dumt å sende den til bø i telemark, så til meg igjen...tar jo ei uke det!

så kansje jeg har den her på fredag!? :dribble:

Nei :nei: , ikke ennå!

Kult, når du får den må du være så snill å komme med tilbakemeldinger på førsteinntrykk, og muligens noen bilder? Det hadde vært knall! Tenkte jeg skulle kjøpe mobilen på Elkjøp, men det kan vel godt ta sin tid før de får tak i den der!

Takk for opplysningen, håper virkelig den kommer nå på fredag :w00t: !

Lenke til kommentar
alle steder som selger telenor ;)

Ja, men nå tenker du på butikker ikke sant? - og der er det jo vanligvis ingen som er billigere enn elkjøp på mobil! Dessuten tror jeg ikke noen av de andre butikkene "på gata" får 6630 noe bemerkelsesverdig lenge før elkjøp - det ville være en overraskelse!

Men jeg tenkte på nett-butikker, finnes det noen web-shops som selger telenor-abonnement? :hmm:

Har sett på best-buy.no, at de selger mobil med telenor-abonnement, men det stedet er så hardt overpriset.... :cry:

Finnes det ingen billige web-butikker som selger mobiler med telenor-abbonnement?

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...