Gå til innhold

UMTS vs Nokia 6630

Werable

Anbefalte innlegg

Fikk høre i går at Nokia 6630 ikke kommer på markedet før Telenor har godkjent og åpnet det nye UMTS (3G) nettet!! :cry:

Nokia har jo 3G-telefoner i salg fra før.

Er dette fakta?! :hmm:

Vet at 3G skal være på plass i desember i byene, men vi kjenner jo alle Telenor...

UMTS-nettet skulle jo vært færdig utbygget i 2002.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alle vet jo at MPX datoer bare er bullshit da! :roll:

men når den er SENDT fra finland.....herremann kommer den ikke snart??? :dribble:

Plager meg noe jævli også!!

Har lastet ned brukermanualen til 6630 og sitter her å venter at den skal komme på markedet!

Lenke til kommentar

FEO!!! :mad: ....etter nye eposter fra min "kontakt" , så ser det dårlig ut for oss som venter på 6630.......det kan desverre drøye til etter jul ser det ut som.

men jeg håper sååå at de tar feil...fikk minnekortet idag og...venter og venter...

:cry::no::cry:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
Jo, jeg skal si meg enig i at det er en fin telefon, og den har veldig mange gode sider....

Men, må man ha ekstrautstyr for å bruke video samtaler? Det er jo den 3G funksjonen de fleste venter på, og det fungerer perfekt med min z1010

Ja, det må man desverre.

350x303_popup.jpg

Lenke til kommentar

:p

men innen 3G og telefoniprisen er etter vanlig folks lommebok, har nok nokia kommet med enda bedre mobil...så akurat det at man trenger stand, er ikke no problem for meg... ingen andre å snakke med i sånn telefoni uansett!

telefast er leverandør, de sier en kan vente fra 15 desember og til over jul....de har ikke hørt noe om levering på den....

så jeg tror det blir en "samsungjul" på meg...satt nemlig å venta på E700 ifjor... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...