sparks Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ser at digitale kamera er veldig billig der, mest sannsynlig uten moms, men alikavel veldig billig, hvordan er leveringstiden, service og slike ting? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Prøver meg på en liten bump, må da være noen som har kjøpt noe derfra? Lenke til kommentar
christt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har bestilt et kamera derfra som jeg fortsatt venter på. Har vel ventet 14 dager nå. Ikke veldig oppløftende å se at de hver dag automatisk flytter leveringsdato en dag fram slik at man skal tro at kameraet snart kommer på lager. Vurderer sterkt å avbestille! Jeg skjønner godt at de kan ha vanskeligheter med å få tak i varer og klanderer dem ikke for det, men synes de skal være såpass ærlige at de kan sette riktig ankomstdato. For alt jeg vet kan det jo hende jeg må vente enda 2 uker før kameraet blir sendt. For øvrig var de relativt raske til å svare på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå