Gå til innhold

GF3 ti200 eller gf4 mx?

Bytex

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig det beste her? Er rimelig usikker..

skal jeg kjøpe GF4 mx for å få de siste gf4 grafikk-effektene, eller er GF3 ti200 bedre på diverse ting?

Har noen her erfaring med begge disse kortene?

De koster jo nesten det samme, man skulle vel tro at GF4 MX ville være "bedre" enn gf3..men er det ikke det? hjeeeeeeelp!

(PS! har søkt gjennom forumet etter andre slike tråder. fant ikkeno)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GeForce 4MX har ingen av GeForce4 Ti's egenskaper. Ingen Pixel eller vertex shader. Den har høyre klokkefrekvens enn GeForce3, men GeForce3 er raskere i de fleste tester. Så la meg bare kort og godt si: kjøp enten et GeForce3 Ti200, eller hvis du kan spytte i de ekstra kronene, et GeForce4 Ti4200. Men styr unna GF4 MX

Lenke til kommentar

Jeg har et Creative Gf3Ti200... Det er et RÅTT kort, og på ingen måte avlegs selv om gf4 er ute. Ytelsesmessig gir det utvilsomt mest for pengene. Jadda, jeg vet gf4ti4200 er ute; men jeg tror gf3ti200 har mer å gå på når det gjelder overklokkingsegenskaper; du får da hvis du er heldig et kort med ytelsen til et Gf3ti500 til under to lapper! DET er digg det! Gf4 er etter min mening litt for høyt priset ennå i forhold til ytelsen (Hvem ser fosrkjell på 150fps og 250fps i quake3 når 60 er "flytende"?) gf3 er også ifølge ID software kjekt å ha til Doom3, noe som viser at gf3's egenskaper fortsatt har tilgode å bli benyttet i kommende spill. Hørte jeg "Ja jeg kjøper det!! NÅÅÅÅÅÅ!" Fint! ^_^

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-25 09:24, jgrondal skrev:

Hei!

Tenkte kansje jeg kunne spør om det i tråden her uten at det blir feil;

Er Gf3ti500 bra?

Bør jeg kjøpe det eller Gf3ti200?

MVH

Jørgen

ti500 er bra men di fleste ti200 kortene kan klokkes til ti500+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...