baronKanon Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har hatt min AMD XP-M (AXMD2400FJQ4C) en liten stund nå. Denne kjører jeg fint på 11,5x200 og det funker fint. Men nå vil plutselig ikke Prime95 torturere den skikkelig! Sjekker cpu-load med 8rdavcore, og den er under 10% Har folding@home-service inne, men denne setter jeg i pausemodus når jeg skal kjøre prime... I tillegg: noen som VET hvor høy temperatur som er forsvarlig å kjøre på denne prosessoren? Kjører nå på 48 load (har en psykisk sperre på 50 grader, men hvis noen sier at den tåler MYE mer, så... ) På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Trodde den tålte like mange grader som de andre vanlige xp cpuene, dvs ikke noe problem med 55-60grader under load. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Trodde den tålte like mange grader som de andre vanlige xp cpuene, dvs ikke noe problem med 55-60grader under load. De skal faktisk tåle enda mer enn en"vanlige" XP-prosessorer. FJQ4C, Q betyr at den har "Maximum Die Temperature:100°C", mot f.eks. XP 2500+, DKV4D, hvor V står for 85°C Alt hentet fra www.amdboard.com Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jess, det var det jeg visste Utrolig hvor mye folk kan hjelpe når man oppgir nok info Men det andre spørsmålet mitt: Hvorfor vil ikke prime95 kjøre full pupp? Lenke til kommentar
moray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvor høy Vcore kjører du på? Kanskje øke denne litt for å få det stabilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå