saab Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Når jeg overfører data mellom min telefon og pc via bluetooth så går det veldig tregt, ca 32 kbs. Dvs at å fylle kortet på 128 mb tar ca 90 minutter. Finnes det noen settings / drivere som gjør at overføringshastigheten mellom pc og telefon øker ? Mvh Tore ML Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei, 32 kb/sek er helt normalt på 6230. Det er faktisk ganske bra, min K700i ligger på 23-24 kb/sek. Før hadde jeg en Siemens S65, den lå på 6 kb/sek hele tiden. Dama sin 6230 ligger på akkurat samme hastighet som din, har ikke sett noen andre som har funnet noen måte å øke hastigheten på, har sett litt etter dette selv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Mye bedre å kjøpe seg en pop port -> Usb kabel fra hammar elektronikk for overføring av musikk . Går ca. 8 ganger fortere enn BT. Koster kr. 198,- hos hammar.no Har forresten begge deler (både BT dongle og DKU-2) Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 dku-2 kabel må vel være det beste?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå