Mattlakk Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hei.. jeg lurte på det er noen som har laget egne ting til playstation... her er i vartfall mitt leketøy Bildet er på vei... Det ble bare for stort Endret 7. november 2004 av crawford Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvordan da tenkter du? Har du en slik svart PSX (developer) som du kan lage spill på eller noe?? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Tror ikke jeg forstod helt, men følger med! Edit: Følger fortsatt med! Poster ikke ny post for ordens skyld.. Endret 6. november 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Her er noe jeg har laget -=BILDE=- Det kan være hva som helst.. bare det er no fett no Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Konge Ekta recaro Ikkje noko tul Har tenkt på noko liknane vist eg får tak i eit billig sete. Har ratt og bedalar. Er den lett å demontera dersom du må flytta den eller stua den vekk? Kunne du ha lagt ut tegning med mål? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Den er delt i to deler... Ratt og pedaler på en del.. og Setet på en annen del... Setet sitter på en firkant... Med en stang under som går rett fram, skråner litt oppover (der sitter pedalene) Så bøyes den mot meg (der sitter rattet) Kan tegne den, men ikke akkurat nå :P Kan gjøre det i morra elns Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kan tegne den, men ikke akkurat nå :P Kan gjøre det i morra elns Såg du hadde brukt proppar i endane på firkantrøra. Kor har du fått tak i slike proppar? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Pappa jobber på et bilverksted.. fikk det derifra Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hehe, tøffe greier. Du mangler bare seler nå, så du ikke kan bøye deg forover mens du spiller. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Den var bare LITT digg da!! Du har vel et subelement i ryggen? Nydelig arbeid! Sånt burde du lage Worklog av!! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Har ikke sub i ryggen på det nei :S Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Stilig! SIkkert morsomt å ha noe hjemmelaga, og ikke minst når man vet at hvis man skal kjøpe et i butikken koster det ca. 3000 kr! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tøft. Nå forstår jeg... Har hatt noen planer, men det er ikke gjennom ført da jeg ikke har behov. Bygge en sak hvor rat og pedal er montert. Bilsete og TV / Dataskjerm montert! Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Billigversjonen av Petter Solberg PS2 utgaven.... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Prøvde og lage en rask tegning av den her -=tegning=- Ikke veldig stø på hånda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå