Gå til innhold

HP NC4010 erfaringer? +diverse spørsmål

Naigewron

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er halvveis på utkikk etter en ny laptop, da min nåværende ikke helt oppfyller behovene mine. Jeg skal ha en ultraportabel (12"), med dokking. Er litt mye styr med to PC'er (stasjonær og laptop), så jeg tror jeg kan komme unna med en laptop, med en dokkingstasjon stående på skrivebordet med eksterne enheter (skjerm, tastatur, mus, eksterne harddisker etc...) konstant tilkoblet.

Jeg har sett på HP NC4010 med Advanced Port Replicator (dokking). Dokkingen har plass til to interne enheter (f.eks. slim-line CD-ROM eller Harddisk), pluss alle vanlige utganger (nettverk, skjerm, USB, etc).

Spørsmål:

1: Først og fremst, har noen erfaringer med denne kombinasjonen (eller bare en av delene). NC4010 var tidligere kjent som NC4000, er ikke sikker på eksakt hvilke forandringer som har blitt gjort i oppgraderingen.

2: Hvor får man kjøpt slim-line optiske enheter. Har sett på en del webshopper, men kan ikke finne dem. Er ikke engang sikker på om slim-line er det riktige begrepet å bruke om disse.

3: Det billigste jeg så langt har funnet denne kombinasjonen er på Telebutikken.no (20.500,-). Men jeg vet at HP lager forskjellige versjoner av denne maskinen, og Telebutikken ser ut til å selge den dyreste av dem. Vet noen om andre webshops som selger HP-maskiner (ikke bare billigmodellene, som jeg finner overalt)?

Takker for eventuelle svar.

Eskil

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...